Christian86 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Sitter og legger opp noen studieplaner...jeg vil gå master om 2,5 år, siden jeg jobber nå. Når jeg skal begynne å studere har jeg da: 2,5 år med økonomisk ansvar på forsikring 3 årig bachelor i økonomi og administrasjon, med spesial. i ledelse. Vil ha ca 3,5 i snitt (midt mellom C og B) Spørsmålet er: Min bachelor er fra en distrikshøgskole...og jeg vurderer om BI som vil koste meg 150 000 kr, er verdt dette mer enn HIO som tilbyr mer eller mindre det samme som jeg ønsker. Om en til en viss grad forutsetter at sjefen ikke ser seg blind på skolens navn, men tar i betraktning person, referanser, karakterer, erfaring, osv, hvor burde jeg søke, eller ta utgangspunkt i? Vil BI ha en så stor merverdi at den burde prioriteres? En annen ting er at ved å ta HIO fremfor BI, så kan jeg prioritere studiene mer, ettersom semesteravgiften gjør at jeg kan leve på renter + lån, og jobbe lite, mens jeg med BI må jobbe en del mer. Endret 12. januar 2009 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå