isabellv Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har hatt dette problemet i et par måneder nå. Jeg har en Acer Aspire 5720Z, og den er vel rundt 2 år gammel. Problemet er at etter knapt en time blir pcen min utrolig varm og det går ikke lang tid før den slår seg av.. Jeg har lett rundt på nett etter hva som kan være årsaken, men jeg finner det ikke ut i og med at det IKKE er støv i den. Jeg har skrudd opp og renset den for et par dager siden, men problemet er fortsatt der. Jeg vil helst ikke sende den inn, i og med at dette er den eneste pcen jeg har tilgang til og trenger den til skolen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre, eller hva som er problemet? Hvis ikke får jeg bare prøve å formatere, eventuelt sende den inn.. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Rydd opp i programmer og filer. Avinstaller/deaktiver alle prog du ikke bruker. Defragmenter diskene. Juster visuelle effekter. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvilken temperatur er det på prosessoren ? Kan være en feil på kjøle-viften,slik at den ikke kjøler optimalt... Lenke til kommentar
isabellv Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Alt utenom HDD'en som er på 30-40 grader, ligger på en rundt 75-85 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå