abene Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Google har lagt ut tidlig prøveversjon av nettleseren Chrome 2.0. Les mer Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) enda ikke en chrom utgave til linux Endret 12. januar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Google har lagt ut tidlig prøveversjon av nettleseren Chrome 2.0. Les mer Mem har de klart å få fikset bank-id slik at man får betalt regningene sine enda? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Google har lagt ut tidlig prøveversjon av nettleseren Chrome 2.0. Les mer Mem har de klart å få fikset bank-id slik at man får betalt regningene sine enda? Dette har da alltid funket? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er noen mangler med 2.0 ja. Tabbene har lett for å detache seg, og ikke lime sammen igjen. En del rendering er også feil. Gikk tilbake til stable release. Birger Lenke til kommentar
vandrewal Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva med mouse gestures, har de fått implementert det? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sinnsykt fort de går oppover i versjonsnummer da... Burde prøve å holde seg litt i tøylene syntes jeg, iallefall når det ikke er spesielt store oppdateringer det er snakk om. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 enda ikke en chrom utgave til linux Men de jobber med det. Det nye i Chrome2 er en hjemmelaget http protokoll dilldall ting, istedet for å benytte den som er innebygget i windows som i Chrome1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva med mouse gestures, har de fått implementert det? Du kan bruke strokeit så får du mouse gestures i Chrome Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 enda ikke en chrom utgave til linux Fant ut litt mer. Forventet release av mac og linux versjonen er utgang neste år. Her finner man mere detaljer: http://sites.google.com/a/chromium.org/dev/Home Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva med mouse gestures, har de fått implementert det? Du kan bruke strokeit så får du mouse gestures i Chrome Problemet med strokeit er at du må aktivere og dekativere det i eninga, fordi det lager trøbbel for noen spill o.l. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva med mouse gestures, har de fått implementert det? Du kan bruke strokeit så får du mouse gestures i Chrome Problemet med strokeit er at du må aktivere og dekativere det i eninga, fordi det lager trøbbel for noen spill o.l. AtW Det er sant, og det er fort å glemme også ;=) Men det er uansett et bra alternativ til alle programmer som mangler gestures.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Regner med at bank-id virker om du innstalerer java for crome, eller oppdatert for crome ; ) http://java.com/en/download/chrome.jsp?loc...ost=java.com:80 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Regner med at bank-id virker om du innstalerer java for crome, eller oppdatert for crome ; ) http://java.com/en/download/chrome.jsp?loc...ost=java.com:80 Bestemte meg for å prøve det, men jeg får det fremdeles ikke til å fungere. kommer bare opp et bilde der det står "en feil har oppstått. prøv igjen senere" Er det noen som har fått dette til å fungere? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Siste versjon av Chrome 2.0: 2.0.159.0 Birger Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Siste versjon av Chrome 2.0: 2.0.159.0 Birger Jepp... Den jeg prøver. Får du til bank-id med den du? Jeg får det som sagt ikke til å fungere. Prøvde først med siste stable versjon, og når ikke det fungerte prøvde jeg med siste 2.0.159.0. Begge prøvde jeg å innstallere java for chrome på. Ingen nytte... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 BankID er relatert til at BBS mener Chrome ikke er sikker nok. Prøve nå med 1.x og blir bare sendt tilbake til førstesiden. Birger Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 BankID er relatert til at BBS mener Chrome ikke er sikker nok. Prøve nå med 1.x og blir bare sendt tilbake til førstesiden. Birger Æsj... Da var det jo som jeg fryktet hele tiden. Lurer på om det kommer til å bli ordnet snart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå