Jarbra Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Min kjære venn Jeriks har et Colorcase Elle-Xp tower som han gjerne vil sette inn et plexi vindu i. Vi har Dremel, men ingen skjære-hode. Hva kan vi eventuelt bruke ? Blir det flisete/stygt med stikksag ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Pezz Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Stikksag egner seg ypperlig, Vil påstå at det er bedre enn dremel. Men pass på at du bruker et blad som er beregnet for skjæring i metall. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Uansett hva du skal skjære med, så legg ihvertfall massevis med teip der du skal skjære, slik at ikke lakk o.l flasser, og slik at hvis plutselig bladet hopper litt unna sporet, slipper du riper Ville vel anbefale stikksag til grovkutting, og dremel til finpussen for å få kantene fine etterpå. Da trenger du ikke lister, noe som gjør at det blir mye penere og se på.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Lol, Teip? brukte ikke det jeg.. flassa ikke med meg. Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 vis du skal bruke stikk sag (som jeg brukte) så husk hørselsværn (som jeg ikke brukte) Det er en j*vla lyd når man skjerer i metall, btw så brukte jeg også en som har brukt stikk sag mye.. Sørg også for å ha gode linjer å skjere/sage etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå