lasse_hansen87 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei sann. Lurte på om det kom noen ny patch for fallout 3 til ps3 snart jeg?? Noen nyere enn 1.10 Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Maser du om det her enda? Det ER ingen livsfarlige bugs eller glitcher i spillet. Faktisk opplevde jeg ikke en eneste bug i versjon 1.0 en gang, og jeg spilte i over 50 timer. Herregud. Bare spill det, og kos deg. Ikke bekymre deg så mye. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg spiller og står i jeg.. Og har opplevd at det henger seg flere ganger under spilling... også bare ettter 3-5min spilling.. På samme sted flere ganger.. Og jeg har prøvd å lagt gamedata inn på nytt flere ganger, startet ny save, osv Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Fallout 3 Bug Fix Update Hits PC, PS3 and Xbox 360 Today Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 aha, endelig kom det en patch som fikser litt her og der =) Får laste den ned i morra jeg da =) for nå er det leggetid Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Flere som er fornøyd med at spillet har mye mindre små feil.. Jeg slet ihvertfall med endel små glipper her og der i spillet. Men ser ut til å fungere feilfritt nå. Hmm, oppdaget nå nettopp endel små feil igjen i spillet.. Og etter litt sjekking på nettet så har jeg lest at det ikke var en oppdattering for ps3?? Bare xbox og pc, fordi denne ble gitt ut på ps3 i desember? stemmer dette? Endret 15. januar 2009 av lasse958 Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Mulig det, trophy support er jo "gammelt". Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen av buggene ble i hvertfall fikset samtidig med trofestøtten. F.eks denne: Friends notification no longer causes the game to pause. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Etter litt sjekkig på Fallout3 sin nye patch.. Så har det kommet en helt ny patch, både for Pc, Xbox og ps3... =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå