vigrest Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) hva må jeg gjøre for å spille feks fifa online? (xbox live) Endret 12. januar 2009 av vigrest Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Du må kjøpe deg xboxlive gold medlemskap. enten til 500 spenn i butikk eller online, eller ca 290 spenn ved å sende 28.99 pund til [email protected] via paypal. Endret 12. januar 2009 av husgutt Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Logg inn på din profil på xbox.com, eller så kan du gjøre det på xboxen din. Da kan du velge om du vil kjøpe en måned, tre måneder osv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
vigrest Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 takker for svar! men jeg har kjøpt 3 måneders gull abonoment nå, hva mer må jeg gjøre? prøvde å gå inn på spillet å logge inn, men da kommer det bare opp " Du må være logget inn på xbox live og eas servere for å kunne benytte online funksjonene til dette spillet" er ikke så veldig flikt til dette, så takker for detaljerte svar:) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Har du kabel eller adapter for og få til internett på Xbox-en da? Endret 12. januar 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
vigrest Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 har nettverkskabel fra xboxen til routeren i huset ja, så vet ikke hva jeg skal gjøre:S Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Logg inn på en profil og registrer den på Live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå