Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Da er det vel veldig klart at det ikke har en havn. Det er ikke knytta til havet på den måten. Det er bare en elv som renner ned i havet. Da sier det vel seg selv at ikke båter kan ferdes mellom voss og havet. Slusesystem, ja, det skulle jeg likt å se..... Lenke til kommentar
kmx91 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Alle som har kjørt strekningen vet at det er ikke mulig å få en båt oppover elva. Det er en del strøm + det er grundt veldig mange plasser, så nei tviler STERKT på at det noen gang kommer til å være noe som helst form for båttransport opp elva. Lenke til kommentar
EgilEvil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kanskje sjøflyhavn er tingen hvis du MÅ ha ei havn. Har (hatt) brygge for vannskisport der, bare å bygge ut. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Men det burde vært mulig å hatt en havn ved Bolstadøyri, som fortsatt er i Voss. Ja, jeg blingset litt angående vannet og studerte ikke kartet nøye nok. Jeg trodde før at Voss lå høyt over havet, men det gjør det ikke. Ettersom jeg ikke har vært på stedet, har jeg da ikke tenkt over at de bare er tilknyttet et vann på selve Vossevangen. Er blitt villedet av det fakta at Voss kommune er tilnyttet havet. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Så forøvrig ut som ett jævli trist sted! Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Like trist som resten av landet. Ikke noe mer eller mindre. Bildet syner grå og nedslarvede bygårder, funksjonelle leilighetskompleks hvis eneste tanke er å stue så mange som mulig inn i en bygning, og eneboliger som skriker etter maling. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Voss er en ok plass.. Er jo pol der, så blir oftest turer dit når man er på de traktene. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hørt om fritidsbåter? Hvor er brygga for disse? Lenke til kommentar
Con Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ikke spesielt stort det vannet der.. Så fritidsbåt er nok lite vits. Men rafting der er mye gøy Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Så forøvrig ut som ett jævli trist sted! Voks opp Voss er et herlig sted, gått der på folkehøyskole. Voss har en natur som kan ta pusten fra deg, så dersom man liker noe annet enn grå betongblokker og glasshus, så er Voss et sted man kan trives på. Endret 21. januar 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg teller åtte grå betongblokker på bildet. Men adskillig mindre enn i et forsted til Oslo helt klart... Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Liker man ekstremsport så liker man Voss Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hørt om fritidsbåter? Hvor er brygga for disse? Vel størrelsen på vannet er ikke stort, og maksgrense på hestekrefter på båtmotorer er 7.5 hester, hvis man da ikke er gitt spesielt løyve.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vossingene har ikke oppfunnet båten enda. Gi dem litt tid. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Voss trenger ingen havn, de har jo en egen havneby med jernbaneforbindelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå