JonTj Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har tenkt å spille GH/RB hos en kompis i helga. Da jeg har *mye* DLC (og ikke han)tenkte jeg å ta med disken min og sette den i hans xbox. Mitt spørsmål er da om dette vil funke.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det funker under gitte forutsetninger. Du må spille på ditt gamertag og ikke hans fordi att det du har lasta ned og kjøp er låst mot ditt gamertag. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det funker under gitte forutsetninger. Du må spille på ditt gamertag og ikke hans fordi att det du har lasta ned og kjøp er låst mot ditt gamertag. Feil Jeg laga meg en ny gamertag som jeg gjorde amerikansk, slik at jeg kunne laste ned bl. annet Aegis Wing gratis. Spiller det på min vanlige gamertag.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kjøpte ting kan ikke benyttes av andre profiler. Aegis Wing er ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå