Joachim_F Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skaperne av de nyeste Tomb Raider-spillene har blitt nødt til å si opp flere ansatte. Les mer Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 *sukk* Hvordan kan mindre ansatte få spillet ferdig tideligere? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nei, Nei, Nei, de kan da ikke prioritere Tomb Raider fremfor Legacy of Kain. Vi har fått nok Tomb Raider gjennom tidene, savner et nytt Legacy of Kain. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Vell, Eidos har skaffet seg mange fiender etter hele Kane and Lynch fiaskoen og at de tok verdensrekorden og som stort studio har klart å danke ut mange små amatør studioer i å lage det verste spillet noensinne. Etter en heftig manglende support fra Eidos sin side i etterkant and K&L tragedien så var det mange kjøpere som inngikk boycott av Eidos. Så de har egentlig lagt opp kortene slik på egen hånd. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tomb Raider serien har dødd ut. På tide å satse noe nytt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 *sukk* Hvordan kan mindre ansatte få spillet ferdig tideligere? Flere kokker mer søl-prinsippet kanskje? Men tror uansett ikke det er noe å satse på etter "fiaskoen" med forrige. Eidos har allerede valgt seg gravsted og er i ferd med å velge sted for å grave egen grav snart etter min mening. Kun Deus Ex 3 som kan redde de nå... såfremt den er mer tro mot enern enn det den horrible toern var. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 *sukk* Hvordan kan mindre ansatte få spillet ferdig tideligere?Det kan virke som om antallet ansatte som jobber med det neste Tomb Raider-spillet ikke er blitt redusert, men at det er ansatte som har jobbet på et annet prosjekt som har måttet gå for å kunne opprettholde utviklingen av Tomb Raider. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 De ble skuffet over salget, så de sparker ansatte og tror det vil gi et bedre spill? Ser ikke helt logikken der... Lenke til kommentar
HerOptimus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 kan jo ikke klage over 1,5 mill solgte spill vell. og vist du ser på hva spill som kom ut i november i fjor var det ikke få store titler. jeg satt hjemme og siklet over hva spille jeg ville ha men ikke kunne kjøpe alle:( Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tomb raider serien er i mine øyne død bare melking av klassikerar nå til dags...ingen som tør å tenke nytt Skulle ønske noen hadde hatt vett til å fornye klassiske spill som Blitzkrieg 1&2, Stronghold serien, kanskje en mer fancy versjon av dos spillet Transport tycoon? =) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 *sukk* Hvordan kan mindre ansatte få spillet ferdig tideligere? Mange folk og lang tid betyr ikke alltid bedre produkt, bare se på vista AtW Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Spillet er dødsbra og en av de beste eventyrspillene jeg har prøvd noensinne. Danker glatt ut Uncharted her utrolig nok. Men dette er til PC og dessverre men sier det igjen, folk piratkopierer slike spill siden det er bare en enspiller opplevelse. PC spillere kjøper ikke slike spill lenger. Er egentlig utrolig at 1.5 millioner har faktisk KJØPT spillet. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er helt enig med Avean her. Tomb Raider Underworld var fjorårets spillopplevelse for meg. Går glatt forran Uncharted i min bok. Mens Uncharted er et ålreit actionspill, går det i stor grad på skinner, mens Tomb Raider krever litt mer av spilleren. Tomb Raider er en gammel spillserie, men har på ingen måte "dødd ut" som mange her lirer av seg. Det er tross alt en helt annen utvikler som har laget de tre siste spillene i serien, enn de fem første. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nye silikoninnlegg vil nok øke salgstallene Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Nye silikoninnlegg vil nok øke salgstallene Det skal nok mere til enn en økning av frontalpartiet til for å øke salget ytterligere. Endret 18. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tror hovedproblemet var tidspunktet det kom ut på, og konkuransen er veldig mye sterkere enn tidligere. Synes ikke 1,5 millioner er dårlige salgstall. Alle jeg vet om som har spilt det har vært positivt til det, selv har jeg ikke tatt det ut av plasten ennå. :-/ Men har nå kjøpt det. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er et undervurdert spill, mange tenker kun tall og statistikk og overser det faktum at spillet er veldig bra. Såpass at jeg får nostalgiske følelser tilbake til hvordan det var å spille 1'ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg