Laland Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Får vi med noe når vi får kjeksboksen tilbake? En ekstra månede Live eller noen MS Points gjør ikke noe.. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Får vi med noe når vi får kjeksboksen tilbake? En ekstra månede Live eller noen MS Points gjør ikke noe.. Fikk en mnd live når jeg fikk min tilbake. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Alle får en mnd Live når boxen kommer tilbake. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hente meg også at jeg fikk tilbake kjeksboksen fra reperasjon mer ødelagt enn den var når den ble levert inn. Skulle fikse et dvd drev som ikke leste plater, og fikk den tilbake uten tegn til liv. Ikke engang RRoD Endte med at jeg fikk velge bland noen avdanka spill som erstatning, hvilket jo var hyggelig. At boksen tilsammen var borte til rep i over 8 uker er derimot ikke like bra. Nå er samme boksen ødelagt igjen for 4 gang på 2,5 år, så spurte MS om de bare kunne bytte den i en ny denne gang i stedet for å reparere, men det var på ingen måte akseptabelt for MS Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har sendt inn mine 2 xboxer tilsammen 3 ganger, og 2 av gangene har jeg fått en splitter ny tilbake.. Senest i jula fikk jeg tilbake en xbox som var produsert i oktober 2008, mot den jeg sendte inn som var en launch konsoll fra november 2005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå