Optique Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Heisann, bare har et spørsmål. Hva brenner "best", altså får en rask men ikke altfor eksplosiv effekt ? Lampeolje Tennveske Rødsprit Parafin Gå ut ifra hvordan det brenner på papir Ta det rolig asså, jeg er ikke noe pyroman Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Lampeolje: klar flamme som lyser veldig opp, brenner ikke på veldig høy varme Tennvekse: Brenner med en relativt høy varme brenner over en liten stund imens den fortsatt er relativt eksplosiv. Rødsprit: veldig høy tempratur flammen er blå noe som gjør at man nesten ikke ser den Parafin: Nesten det samme som Lampeolje Lenke til kommentar
Optique Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Hvilken tar raskest fyr da uten å dø ut med en gang ? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skal du brenne ned et hus eller? Lenke til kommentar
Optique Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Nei det var jo det jeg måtte skrive litt lengre opp at jeg ikke re noen pyroman :!: Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 lampeolje, brenner ikke så superbra. tennveske, brenner bra, men må trekke inn i det som skal brenne for å funke, tennveske på bakken funker ikke. rødsprit, blå flamme, brenner greit. parafin, tror det er det som brenner best av disse. men vil anbefale bensin det brenner temmelig bra, uansett hvor og. lighterbensin er også å anbefale, da det brenner overfladisk, så du kan dette hånda i det uten å bli skadet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 lighterbensin er også å anbefale, da det brenner overfladisk, så du kan dette hånda i det uten å bli skadet. det gjør vondt vist man har det for lenge:P Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hehe ja, ikke ha det for lenge! ser setningen min ble helt på jordet der man kan DEKKE hånda i det. Lenke til kommentar
Optique Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Åååh Jaja, men da kan vi jo si at lighterbensin er det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå