Gå til innhold

Skjermkort - er dette et greit kort og tilbud

pax1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt normal pris for det kortet der, du får det faktisk ikke lavere ifølge prisguiden. Spørsmålet er vel mer om du har kraftig nok strømforsyning og om du egentlig trenger det.

Hvor kraftig strømforsyning må man ha?.. Så vidt jeg har lest trekker det opptil 300 watt under last... så med 500 watt burde det holde?.. Eller?

"Trenger og trenger"... :) Min gamle X1950XTX begynner å slite, og jeg skal bygge et nytt system uansett på litt entusiastnivå, så ønsker noe som drar skikkelig rundt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Synes det virker som en grei pris. Betalte jo 4,500 for mitt 4870x2 som jeg tror er svakere. Har ikke sett benchmarks enda.

Lenke til kommentar
Hvor kraftig strømforsyning må man ha?.. Så vidt jeg har lest trekker det opptil 300 watt under last... så med 500 watt burde det holde?.. Eller?

Du trenger nok kraftigere strømforsyning enn det, anbefalt PSU for et kort er 630 watt.

Fra XFX sin side:

XFX RECOMMENDED POWER SUPPLY REQUIREMENTS

* Non-SLI: 630Watt or greater

* SLI: 680Watt or greater

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Du trenger nok kraftigere strømforsyning enn det, anbefalt PSU for et kort er 630 watt.

Fra XFX sin side:

XFX RECOMMENDED POWER SUPPLY REQUIREMENTS

* Non-SLI: 630Watt or greater

* SLI: 680Watt or greater

Ok, da blir det ny strømforsyning.

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...