pax1 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=426205 Kjenner ikke XFX fra før...noen som har tanker eller kommentarer til kort og/eller tilbudet? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Helt normal pris for det kortet der, du får det faktisk ikke lavere ifølge prisguiden. Spørsmålet er vel mer om du har kraftig nok strømforsyning og om du egentlig trenger det. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Helt normal pris for det kortet der, du får det faktisk ikke lavere ifølge prisguiden. Spørsmålet er vel mer om du har kraftig nok strømforsyning og om du egentlig trenger det. Hvor kraftig strømforsyning må man ha?.. Så vidt jeg har lest trekker det opptil 300 watt under last... så med 500 watt burde det holde?.. Eller? "Trenger og trenger"... Min gamle X1950XTX begynner å slite, og jeg skal bygge et nytt system uansett på litt entusiastnivå, så ønsker noe som drar skikkelig rundt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Synes det virker som en grei pris. Betalte jo 4,500 for mitt 4870x2 som jeg tror er svakere. Har ikke sett benchmarks enda. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er jo masse reviews ute på nettet. Bare å google Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er jo masse reviews ute på nettet. Bare å google Ja som sagt , JEG har ikke sett noen enda men det fins sikkert. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hvor kraftig strømforsyning må man ha?.. Så vidt jeg har lest trekker det opptil 300 watt under last... så med 500 watt burde det holde?.. Eller? Du trenger nok kraftigere strømforsyning enn det, anbefalt PSU for et kort er 630 watt. Fra XFX sin side: XFX RECOMMENDED POWER SUPPLY REQUIREMENTS * Non-SLI: 630Watt or greater * SLI: 680Watt or greater Endret 12. januar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Hvor kraftig strømforsyning må man ha?.. Så vidt jeg har lest trekker det opptil 300 watt under last... så med 500 watt burde det holde?.. Eller? Du trenger nok kraftigere strømforsyning enn det, anbefalt PSU for et kort er 630 watt. Fra XFX sin side: XFX RECOMMENDED POWER SUPPLY REQUIREMENTS * Non-SLI: 630Watt or greater * SLI: 680Watt or greater Ok, da blir det ny strømforsyning. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå