Gå til innhold

[Løst]Finne en Artifact i Lego Indiana Jones

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Har rundet "Story Mode", og driver nå med Free Play.. har igjen "siste film" bare! Mangler her 30 artifacts og 5 postkasser..

Uansett, jeg driver på første brett på Last Crusade, The Hunt for Sir Richard.. Jeg har "parcel"-en som forteller meg både hvor Artifacts og Parcels i hvert brett er, men nå skjønner jeg ikke så mye..

Jeg har gått igjennom brettet et par-tre turer, men det er kun EN plass hvor piler peker, og det er her:

323167.jpeg

Men, jeg finner ingenting..

Jeg har også gått til WikiCheats, hvor det står følgende om der pila peker:

Artifact Piece

High Jump & Glass Shattering or Explosives

To the right of the start, use a female character to high jump to the rope and then to the balcony. Destroy the windows with either a glass shattering power or explosives. Collect the artifact from inside.

http://www.wikicheats.com/index.php/LEGO_I...gh/Last_Crusade

Men, glasset som knuses her -så vidt jeg kan se- er jo bak avataren til min spillende karakter, altså oppå balkongen der, og ikke under der som pila vises! Og, den mener jeg nå å huske at at den har jeg tatt.. Så hva er det da pila peker på?

Noen som kan huske dette brettet!? Jeg har 9 artifacts og postkassa..

Takker så meget for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. Det er så typisk.. Etter å ha prøvd og prøvd og prøvd, og SÅ spør om hjelp, så klarer jeg det på ett minutt etterpå.. :blush:

Hvis noen skulle være interessert, så har jeg glemt å kjøre sykkelen over kjeglene på andre siden av broen..

Takker allikevel! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...