Bone Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Heisann! Har rundet "Story Mode", og driver nå med Free Play.. har igjen "siste film" bare! Mangler her 30 artifacts og 5 postkasser.. Uansett, jeg driver på første brett på Last Crusade, The Hunt for Sir Richard.. Jeg har "parcel"-en som forteller meg både hvor Artifacts og Parcels i hvert brett er, men nå skjønner jeg ikke så mye.. Jeg har gått igjennom brettet et par-tre turer, men det er kun EN plass hvor piler peker, og det er her: Men, jeg finner ingenting.. Jeg har også gått til WikiCheats, hvor det står følgende om der pila peker: Artifact PieceHigh Jump & Glass Shattering or Explosives To the right of the start, use a female character to high jump to the rope and then to the balcony. Destroy the windows with either a glass shattering power or explosives. Collect the artifact from inside. http://www.wikicheats.com/index.php/LEGO_I...gh/Last_Crusade Men, glasset som knuses her -så vidt jeg kan se- er jo bak avataren til min spillende karakter, altså oppå balkongen der, og ikke under der som pila vises! Og, den mener jeg nå å huske at at den har jeg tatt.. Så hva er det da pila peker på? Noen som kan huske dette brettet!? Jeg har 9 artifacts og postkassa.. Takker så meget for hjelp! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 hmm.. Det er så typisk.. Etter å ha prøvd og prøvd og prøvd, og SÅ spør om hjelp, så klarer jeg det på ett minutt etterpå.. Hvis noen skulle være interessert, så har jeg glemt å kjøre sykkelen over kjeglene på andre siden av broen.. Takker allikevel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå