Lomaxz Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Yes. Har en zepto 6214w som har fungert ok frem til i går. Den sto på og skjermen var i hvile, men da jeg kom får å bruke den slo ikke skjermen seg på. Den forble bare sort. Prøvde å restarte, men da kom det masse artifacts og støy over windows ikonene, og senere ble skjermen helt svart. Derfor mistenker jeg at skjermkortet har tatt kvelden. Det som får meg til å tvile litt var at jeg greide å starte pcen i sikkerhetsmodus, og prøvde da å ta en systemgjennoppretning. Under systemgjennoppretningen ble skjermen svart og ingenting skjedde. Måtte da slå av pcen, og etter dette vil den ikke starte i det hele tatt. Kommer blått lys på powerknappen litt, men slås så av og batterilyset blinker 5-6 ganger. Når jeg var i sikkerhetsmodus var det også ingen artifacts eller synlige feil med bildet.. Er den død, eller er det noe håp? er snart 3 år gammel. Edit: Var visst jeg som hadde dradd ut ledningen, derfor ville den ikke starte nå. Men er fremdeles artifacts og tegn på ødelagt skjermkort. men som sagt ingen tegn på det i sikkerhetsmodus. Skulle det vært det? Endret 12. januar 2009 av Lomaxz Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Prøv å last ned noen nye drivere til skjermkortet, avinnstaler de gamle så legger du inn nye om det er mulig i sikkermodus. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Greide nå å avinstallere skjermkortsdriveren. Gikk å starte vanlig i windows etter det, men når jeg nå igjen installerte ny skjermkortsdriver ble alt svart igjen. Er vel skjermkortet som er gåent da eller? Syns det er rart at jeg får bra bilde i sikkerhetsmodus og uten driver. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Er det forresten 5 års reklamasjonstid på slike laptoper? vil jeg ha noen sjanse på å få den reparert/erstattet? den er kjøpt 14.06.06.. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja og ja. Men forvent at reparasjonen m/frakt tar ca en måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå