Keldon Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Vet ikke helt om dette emnet skal ligge under programvare-mac. Men jeg prøver. Lurer på om den nye batteriteknologien kommer til både til 13'' og 15'' MacBookene i tillegg til den nye 17'' MacBooken. Det ville gjøre de attraktive nok for at jeg kanskje kjøper en. Endret 12. januar 2009 av Keldon Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hvilken ny batteriteknologi? Om det er batteriløsningen presentert på Macworld du sikter til, så er det forbeholdt 17" Macbook Pro, ihvertfall for nå, det er ingen tegn for at det vil oversettes til 13" eller 15" med det første. Jeg tror også at Apple vil gjøre seg tapt ved i overføre den til alle modeller. Folk som jobber med media i feltet, om det er film eller foto, er de ofte avhengig av at batteriene er byttbare slik at de kan jobbe lenger uten strømforsyning ved å ta med seg flere batterier. Og det er slike mediaarbeidere som gjerne ta seg nytte av en Mac. Innebyggede batteriløsninger gjør en også avhengig av service fra butikk når batteriet begynner å bli betydelig slitt, og levetiden reduseres kraftig, dette vil legge til betraktelig på utgiftene ved en Mac, da service ikke er gratis etter første året, ved mindre man har Apple Care-planen som i seg selv koster. Endret 12. januar 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg er en smule skeptisk til det at batteriet ikke kan byttes. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det vil koste deg 1800kr hvis du skal bytte. verdt det? tja om man har brukt opp batteritiden så.. Kilde: http://www.apple.com/no/support/macbookpro/service/battery/ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Ah, ja men da er det jo ikke så galt. Med tanke på den totale prisen for morroa. Endret 15. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå