hwlars Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg kan ikke finne min nye Maxtor harddisk inne på "Min Datamaskin" men Windoes Xp har innstalert driver til den. Jeg finner den og inne på biosen. Jeg bruker den som "slave" inntil jeg får OS. Jeg kan ikke installere noe på harddisken av foreksempel spill på den for når jeg skal bytte harddisk jeg skal installlere det på finner jeg ikke det. Kan noen hjelpe meg! Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 har du formatert den? Nei, jeg har ikke det. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 har du formatert den? Nei, jeg har ikke det. Jeg kan heller ingen plasser gjøre det! Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hadde forresten et lignende problem for en stund siden. da var hden ødelagt (smart feil). om du tror den er ødelagt, så må du bare sende den i retur, men forsøk litt på egenhand. komplett tar 250,- om de får disken til å virke. Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Jeg har prøvd og ta den som master, men da spurte den bare etter OS. Så så snart jeg får tak i det skal jeg installere det Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg har prøvd og ta den som master, men da spurte den bare etter OS. Så så snart jeg får tak i det skal jeg installere det Har du ikke en oppstart diskette med win98/me på? Om du ikke har kan du hente en her: http://www.bootdisk.com/ Med en slik diskett kan du formatere diskene dine. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 partisjoner den, og formater den... Har du windows, kan du kjøre fdisk i Windows, og partisjonere/formatere disken sånn... Det er en finfin guide hos våre venner windows.no Lenke til kommentar
goggi Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 di må gi inn på settings/control panel/administrative tools/computer management. under storage/disk management finn er du alle dine disker..der kan du formatere og gi HDen en drive bokstav. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Du må først opprette partisjon(er) på harddisken. Deretter formatere den! Da er den klar til bruk... Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Disken er iorden du må gjøre som goggi sier :-) Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 di må gi inn på settings/control panel/administrative tools/computer management. under storage/disk management finn er du alle dine disker..der kan du formatere og gi HDen en drive bokstav. Fant ut av det der... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå