Howard Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Panasonic er første produsent som lanserer en Blu-ray-spiller av den portable sorten. Les mer Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva er vitsen? med en så liten skjerm holder dvd i lange baner Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tenkte det samme selv, spesielt uten hd skjerm. Meningsløst produkt. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Egentlig ikke, siden blu-ray blir nye dvd kan det være greit å kunne ta med blu-ray filmene hvor du vil og.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Revolution: Regner med at vi ser parallellansering av BD og DVD i mange år fremover enda, og innen Blu-Ray er etablert ser vi vel film fra flashbrikker alle mann Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis du har en proff blurayspiller i kjellerstua, ønsker du vel å kjøpe filmene dine i best mulig kvalitet? Og du ønsker vel ikke å kjøpe alt sammen i 2 eksemplarer (blueray og DVD) for å kunne se filmen i bilen? For meg er det viktigere å kunne spille av platen på alt utstyret mitt, enn å få full ytelse på alt utstyret mitt. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hvis dette er en fullverdig blu-ray spiller hadde dette jo vært genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg