Gå til innhold

Neversoft dropper Tony Hawk


Anbefalte innlegg

THPS beveget seg bare mer og mer vekk fra virkelig skateboarding etterhvert som oppfølgerne kom ut. Til slutt var det bare et billig freakshow.

 

Heldigvis har SKATE plukket opp stafettpinnen der Neversoft mistet den.

du kan ikke sammenligne skate med tony hawk, da har du tydeligvis ikke spille begge deler en del. de er 2 store kontraster, der tony hawk er urealistisk og skate realistisk, man blir litt lei av å ikke kunne ta noen fete komboer og triks i skate.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har tydeligvis ikke spillt de første THPS spillene, de var ganske realistiske. Man kan også ta fete komboer og triks i SKATE, forskjellen er at man må lære seg å spille det først.

eeeeh, må jeg faktisk minne deg på skolen på tony hawk 1? eller den lange dalen nedover i tony hawk 1? der grinda man opp noen rør som var 10m oppi været!

se meg inn i mine virtuelle øyne og si at dette er realistisk.

Lenke til kommentar

THPS 2 og 3 er mine favorittar, hadde mykje moro med dei. THPS 4 og for så vidt, men utover det gjekk det nedover.

 

Minnest når eg og ein kamerat skulle finne alle gap-ene på THPS2, det tok tid, men klarte det til slutt.

 

Har faktisk lurt på å kjøpe THPS3 til Xbox og bruke på 360-en, om det framleis er å få tak i.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Du har tydeligvis ikke spillt de første THPS spillene, de var ganske realistiske. Man kan også ta fete komboer og triks i SKATE, forskjellen er at man må lære seg å spille det først.

eeeeh, må jeg faktisk minne deg på skolen på tony hawk 1? eller den lange dalen nedover i tony hawk 1? der grinda man opp noen rør som var 10m oppi været!

se meg inn i mine virtuelle øyne og si at dette er realistisk.

 

Selvfølgelig er det ikke en ren simulering av virkelig skateboarding. Men det lå mye nærmere realisme i starten enn når det utviklet seg til et sirkus der man kunne grinde flere kilometer mens man linket hundrevis av triks. Til slutt fikk man mere følelsen av å spille et flipperspill enn å kjøre skateboard. THPS har hele tiden beveget seg i denne retningen.

 

Istedenfor å fjerne åpenbart urealistiske elementer som f.eks. å grinde på høyresiden av en rail som bøyer til venstre, så valgte Neversoft å utbrodere og oppfordre til mer twitch gameplay og mindre tenking. Det spillte ingen rolle for dem om de beveget seg lenger fra virkelig skating, så lenge triksene var større og villere enn forrige gang.

 

 

THPS1, 1 million poeng, warehouse:

 

 

 

THPS2, 6 millioner poeng, venice beach:

 

 

THPS 4, 1.1 milliarder poeng, college

Se filmen hos Youtube

 

Good riddance, THPS - håper ikke SKATE havner i samme fella.

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

du underbygger ikke deg selv ved å vise de videone du er klar over det?

tony hawk har aldri vært realistisk, ikke engang de første, og kommer aldri til å bli det. eneste realistiske med tony hawk er at når man gjør en feil så tryner man, thats it. ollie er en knapp, og olliene er grisehøye i forhold til virkeligheten hvor en nybegynner ikke vil klare å komme opp på fortauet en gang. er det som er det elegante med tony hawk spillene, man kan leve ut drømmen man ikke får gjort i virkeligheten, er det ikke det spill er for i det hele tatt?

Lenke til kommentar

jeg syns th spillene har gjort det riktig jeg, de har forbedret gameplayet og lagt til noen bra funksjoner. det siste i serien er det beste på en stund vel å merke.

Skate er vel mer populært fordi det er nyskapende, pluss at det er så digg å bare skate rundt og gjøre triks, er sånn jeg vil IRL, men jeg klarer bare en halvgod ollie :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...