ukjentbrukergitt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 THPS beveget seg bare mer og mer vekk fra virkelig skateboarding etterhvert som oppfølgerne kom ut. Til slutt var det bare et billig freakshow. Heldigvis har SKATE plukket opp stafettpinnen der Neversoft mistet den. du kan ikke sammenligne skate med tony hawk, da har du tydeligvis ikke spille begge deler en del. de er 2 store kontraster, der tony hawk er urealistisk og skate realistisk, man blir litt lei av å ikke kunne ta noen fete komboer og triks i skate. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du har tydeligvis ikke spillt de første THPS spillene, de var ganske realistiske. Man kan også ta fete komboer og triks i SKATE, forskjellen er at man må lære seg å spille det først. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg kommer ikke til å savne det, spesielt ikke delen der du skal stjele pølsene fra naboen, og redde en okse fra aliens. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du har tydeligvis ikke spillt de første THPS spillene, de var ganske realistiske. Man kan også ta fete komboer og triks i SKATE, forskjellen er at man må lære seg å spille det først. eeeeh, må jeg faktisk minne deg på skolen på tony hawk 1? eller den lange dalen nedover i tony hawk 1? der grinda man opp noen rør som var 10m oppi været! se meg inn i mine virtuelle øyne og si at dette er realistisk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du har tydeligvis ikke spillt de første THPS spillene, de var ganske realistiske. Man kan også ta fete komboer og triks i SKATE, forskjellen er at man må lære seg å spille det først. Jeg har spilt ufattelig mye THPS og ikke kom er og si at de var realistiske. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Realistisk har de aldri vært, men 1ern var langt mer realistisk enn det oppgulpet vi får nå. Lenke til kommentar
jordmannen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 I SKATE er det du som blir bedre, og ikke statsene til skateren din, og det er en vital forskjell. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Realistisk har de aldri vært, men 1ern var langt mer realistisk enn det oppgulpet vi får nå. vi kan heller si at enern var mindre urealistisk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) THPS 2 og 3 er mine favorittar, hadde mykje moro med dei. THPS 4 og for så vidt, men utover det gjekk det nedover. Minnest når eg og ein kamerat skulle finne alle gap-ene på THPS2, det tok tid, men klarte det til slutt. Har faktisk lurt på å kjøpe THPS3 til Xbox og bruke på 360-en, om det framleis er å få tak i. Endret 13. januar 2009 av Zeph Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 alt er å få tak i! ebay min venn. har skaffa en hau med N64 spill derfra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Arh. THPS2. Det var tider, det. Hadde ikke gjort meg noe om det ikke kom flere Tony Hawk-spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 De måtte vel gi tapt for skate til slutt.. det er vel den uoffisielle grunnen :=) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Du har tydeligvis ikke spillt de første THPS spillene, de var ganske realistiske. Man kan også ta fete komboer og triks i SKATE, forskjellen er at man må lære seg å spille det først. eeeeh, må jeg faktisk minne deg på skolen på tony hawk 1? eller den lange dalen nedover i tony hawk 1? der grinda man opp noen rør som var 10m oppi været! se meg inn i mine virtuelle øyne og si at dette er realistisk. Selvfølgelig er det ikke en ren simulering av virkelig skateboarding. Men det lå mye nærmere realisme i starten enn når det utviklet seg til et sirkus der man kunne grinde flere kilometer mens man linket hundrevis av triks. Til slutt fikk man mere følelsen av å spille et flipperspill enn å kjøre skateboard. THPS har hele tiden beveget seg i denne retningen. Istedenfor å fjerne åpenbart urealistiske elementer som f.eks. å grinde på høyresiden av en rail som bøyer til venstre, så valgte Neversoft å utbrodere og oppfordre til mer twitch gameplay og mindre tenking. Det spillte ingen rolle for dem om de beveget seg lenger fra virkelig skating, så lenge triksene var større og villere enn forrige gang. THPS1, 1 million poeng, warehouse: THPS2, 6 millioner poeng, venice beach: THPS 4, 1.1 milliarder poeng, college Se filmen hos Youtube Good riddance, THPS - håper ikke SKATE havner i samme fella. Endret 13. januar 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 du underbygger ikke deg selv ved å vise de videone du er klar over det? tony hawk har aldri vært realistisk, ikke engang de første, og kommer aldri til å bli det. eneste realistiske med tony hawk er at når man gjør en feil så tryner man, thats it. ollie er en knapp, og olliene er grisehøye i forhold til virkeligheten hvor en nybegynner ikke vil klare å komme opp på fortauet en gang. er det som er det elegante med tony hawk spillene, man kan leve ut drømmen man ikke får gjort i virkeligheten, er det ikke det spill er for i det hele tatt? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg sier jo at THPS aldri har vært realistisk. Det er feilen de gjorde. De beveget seg fra urealistisk til MER urealistisk, når de burde gjort det motsatte. Det er derfor SKATE er mer populært nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Flipperspill var en god beskriving. Men jeg likte de fortsatt. Men var ikke american wasteland litt mer realistisk ? Hadde det ikke noe sånt nail the trick greier ala skate. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 jeg syns th spillene har gjort det riktig jeg, de har forbedret gameplayet og lagt til noen bra funksjoner. det siste i serien er det beste på en stund vel å merke. Skate er vel mer populært fordi det er nyskapende, pluss at det er så digg å bare skate rundt og gjøre triks, er sånn jeg vil IRL, men jeg klarer bare en halvgod ollie Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Bare tren på ollier frem til du får de høye og bra( i fart vel og merke), ikke så vansklig og få til stillestående. Dette er IRL vel og merke:P Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 jo i begynnelsen er det vanskelig, men nå er det lenge siden jeg sist sto, må dra det frem til sommern eller til ett parkeringshus snart Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg er for gammel til og ta det opp igjen Endret 20. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg