Dunestar Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Gledelig nyhet!!!: T610 er i salg på MPX.no og kommer på lager 16. april!! Dvs. over helga!!! Prisen er så lav som kr. 3 618,00 uten ab.!!! Løp og kjøp!!! Testen på Amobil.no skal være klar om et par uker etter planen! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 kult, selv om jeg ikke helt har troen på at den kommer forresten, er du med i "redaksjonen" her på amobil eller.no? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hmm.. Tenkte jeg skulle vente til de fikk den på Elkjøp jeg... Da får jeg 3 års forsikring på den for 300 kr.. Kan jeg kaste den i bakken og få ny med jevne mellomrom! Hehe.. Neida.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hei! Nei, jeg er ikke med i redaksjonen her på Amobil.no! Har ikke nok peil. på mobil til det!!! Nei, infoen har jeg fått ved å sende et spørsmål om når testen av T610 kommer, og så fikk jeg svar av daglig leder (veldig raskt faktisk, smisk smisk) om at MPX.no får den inn over helga og at Amobil.no derfor tester den så fort det er overhodet mulig... Bare se selv på denne adressen: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=5&g1=14&...99&l=3&lantall= Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei! Nei, jeg er ikke med i redaksjonen her på Amobil.no! Har ikke nok peil. på mobil til det!!! Nei, infoen har jeg fått ved å sende et spørsmål om når testen av T610 kommer, og så fikk jeg svar av daglig leder (veldig raskt faktisk, smisk smisk) om at MPX.no får den inn over helga og at Amobil.no derfor tester den så fort det er overhodet mulig... Bare se selv på denne adressen: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=5&g1=14&...99&l=3&lantall= Jøss, 3600kr for t610 var absolutt ikke ille. Det er ca. 800kr mindre enn 7250. (!) Det stod at de får den inn 16 april.. (!) Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Vel....Jeg skal IKKE være gledesdreperen her MEN vi som har vært en stund i gamet vet at MPX sjelden eller ALDRI treffer på tidspunktene. De holder kundene "varme" fordi man kan forhåndsbestille. De sier at de IKKE garanterer datoene.... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 På komplett står det ubekreftet til 15.mai til 3635. og hvorfor bare aluminium? Jeg vil jo ha den blå Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Finner ikke den mobilen på mpx jeg kansje de bare bløffer? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Finner ikke den mobilen på mpx jeg kansje de bare bløffer? IQ er jo en fin bil.. Klikk på søk på mpx og skriv t610... Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Finner ikke den mobilen på mpx jeg kansje de bare bløffer? IQ er jo en fin bil.. Klikk på søk på mpx og skriv t610... Ja iq brems her ja, eller bare gå på "mobiltelefoner" - "uten abb" ganske langt nede så finner du den, ikke værre en det, eller som sagt "søke" på den. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Finner ikke den mobilen på mpx jeg kansje de bare bløffer? IQ er jo en fin bil.. Klikk på søk på mpx og skriv t610... Ja iq brems her ja, eller bare gå på "mobiltelefoner" - "uten abb" ganske langt nede så finner du den, ikke værre en det, eller som sagt "søke" på den. Fant den nå, men scirocco, hva er vitsen med å være så jævla negativ a? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 bjaa: Skal ikke mye IQ til for å fine den på mpx.. så meg nok stille meg i samme rekke som scirocco her. Men nå tror jeg ikke IQ'n til bjaa er temaet her. Det som er intresant er om mpx faktisk får den 16.april, eller om det er 15.mai som det står på sidene til komplett.no. Og hvorfor er det bare den aleminiumsfargede som er på vei.. jeg vil ha blå! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har aldri vært på den mpx sida, skulle nesten tru de hadde iq sperre der, er vant til at på komplett så står alle mobilene hvertfall etter navnene... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har aldri vært på den mpx sida, skulle nesten tru de hadde iq sperre der, er vant til at på komplett så står alle mobilene hvertfall etter navnene... Ja du må ha over 60 i IQ for å finne fram. her finner du alle ericsson telefonene. her finner du t610 dette er hva som skjer hvis du søkte på t610. Det var vel ikke så vanskelig nå som du så linkene? edit: men klart, for mpx sin del er det jo faktisk bekymringsverdig. Dersom en kunde ikke greier og finne fram på sidene og handler hos en konkurent istedet er det mpx som har et problem og ikke kunden. Kunden får jo varene uansett. Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 når jeg går inn står det: På lager: Ubekreftet 28.04.2003 Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 se der ja...told u guys! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 se der ja...told u guys! hehe :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 3600 kroner er en ganske konkuranse dyktig pris det da, for en knall mobil med bluetooth, java, 56k farger, kamera +++ Trur det blir en slik telefon på meg i mai, viss det ikke har kommet noe nyere da...(trur ikke det men...) Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hva blir prisen tror dere med abb? Kunne tenkt meg den med talk abbonement. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hva blir prisen tror dere med abb? Kunne tenkt meg den med talk abbonement. T610 vil jo koste omtrent det samme som 3650, så jeg tipper du kan få den for ca. 2300kr med talk abb. Det er en god pris det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå