Gå til innhold

Hva ville du tatt for ett mord?

Poseboen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne drept visse personer gratis.

Andre personer ca 100 000 ,og hvis oppdraget er å drepe de som står meg nærmest blir det 1million.

:dremel:

Så hyggelig du er, da. :ermm:

Jeg hadde aldri i livet drept de som står meg nærmest for penger. Ikke for noe annet heller, for den saks skyld. Hvis det var en jeg virkelig hatet, som var en trussel for meg, og mine, da kunne jeg vurdert å gjøre det gratis. Spørs bare om jeg hadde hatt lyst til å leve med å ha drept et menneske.

Lenke til kommentar

Noen personer skulle jeg drept gratis, tenker på personer som fortjener det. Eller mange vil ha det bedre viss personen forsvinner. :p

En jeg ikke kjenner, hmm.. vet ikke, kommer an på.

Noen jeg har tilknytning til hadde jeg ikke drept uansett.

Hvorfor, det svaret får dere tenke på selv.

Btw. Jeg tviler veldig sterkt på at jeg havner i en situasjon der jeg må ta en persons liv. Helst unngå det ihvertfall.. :p

Lenke til kommentar
det går jo det og.

det beste ville selvsagt være et våpen laget selv, da du slipper å ha kontakt med noen andre og ingen vet at du har ett våpen, ingen vet noe er best.

evt bruke egen AG3, få tak i tennstempel og fjær og skyte løs :)

trengs mer enn en hammer og litt spiker for å lage ett våpen, det er faktisk presisjons-arbeid, på løpet ihvertfall.

er nesten ingenting som skal til før du bommer på målet.

Sprettert er tingen.

Det kan du jo lage sjøl... ;)

Lenke til kommentar
Som Lillium sa, hadde det vært noen som var en trussel for meg eller folk som sto nær meg tror jeg jeg hadde gjort det gratis. Tror faktisk også jeg hadde greid å leve med det etterpå. Mulig jeg er psykopat?

hadde gjort det samme jeg også naturligvis. hadde h*n utgjort en stor trussel eller drept noen nære,så hadde jeg drept h*n og opplevd en glede av det. psykopat? nei,hvorfor skal jeg synes synd på det svinet og la det holde meg våken.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett den filmen der to ungdommer torturerer en mann ved å bruke skrutrekkere og hammere så har jeg mistet lysten på... uhh å drepe mennesker? >.>

Derimot hvis jeg får en rifle så kan jeg sikkert gjøre det for en del millioner kroner.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Krav for å drepe et menneske:

- Må ikke kjenne personen, i hvert fall et meget fjernt bekjentskap

- Dexters metode aka. ikke bli oppdaget eller danne mistanke

- 10 valgfrie biler, et par båter og et privatfly

- Nok penger til å leve FETT resten av livet

- Pengene og tingene må kunne føres tilbake til noe lovlig slik at det heller ikke danner mistanke

Tror jeg ville brukt en slik til selve drapet (selv om jeg fulgte Dexters metode ville jeg vært på den sikre siden)

Se filmen hos Youtube

Og til slutt en liten godbit.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg hadde drept for en nobels fredspris.. :w00t:

Spøk til alvor: jeg tror jeg kunne ha drept en som virkelig hadde irritert/mobbet meg i en lang periode., men tror at jeg hadde fått dårlig samvittighet / hatt redsell for at noen finner det ut resten av livet, og det er ingen penger verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...