aklla Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 det går jo det og. det beste ville selvsagt være et våpen laget selv, da du slipper å ha kontakt med noen andre og ingen vet at du har ett våpen, ingen vet noe er best. evt bruke egen AG3, få tak i tennstempel og fjær og skyte løs trengs mer enn en hammer og litt spiker for å lage ett våpen, det er faktisk presisjons-arbeid, på løpet ihvertfall. er nesten ingenting som skal til før du bommer på målet. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hadde ikke tatt en dritt for det om det var på rette rassen Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 evt bruke egen AG3, få tak i tennstempel og fjær og skyte løs trengs mer enn en hammer og litt spiker for å lage ett våpen, det er faktisk presisjons-arbeid, på løpet ihvertfall. er nesten ingenting som skal til før du bommer på målet. kan eventuelt lage en egen thompson, de er relativt enkle å lage http://www.youtube.com/watch?v=yjv6jkd9-3E se uti rundt 6 min i filmen eller i midten eller no sånt, er en fyr som viser hvordan man kan lage en. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) evt bruke egen AG3, få tak i tennstempel og fjær og skyte løs trengs mer enn en hammer og litt spiker for å lage ett våpen, det er faktisk presisjons-arbeid, på løpet ihvertfall. er nesten ingenting som skal til før du bommer på målet. kan eventuelt lage en egen thompson, de er relativt enkle å lage http://www.youtube.com/watch?v=yjv6jkd9-3E se uti rundt 6 min i filmen eller i midten eller no sånt, er en fyr som viser hvordan man kan lage en. stemmer... er jo bare å legge seg på ett tak 500m unna, sette på et snipersikte og plaffe 20 000 skudd og håpe ihvertfall ett av de treffer. er ikke akkurat noe å bruke på litt avstand, men joda, er mulig å lage det faktisk Endret 13. januar 2009 av aklla Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor må det være en uregistert rifle om du alikevell destruerer rifla etter bruk? føler det er sikrere, vil heller være sikker på at jeg ikke kunne gjort det noe bedre. registrerte våpen står oppført hos politiet med opphav,nummer,kaliber,løpslengde,type,merke,eier,adresse osv. vansklig å gjøre slik at kula er helt ubrukelig etterpå og da er det greit å vite at ingen kjenner til den rifla. jeg ønsker bare å være sikker på at folk vet minst mulig om alt. melde våpenet ditt stjålet før du selv begår drapet vekker mistanke og kan bringe deg selv i søkelyset. politiet er ikke dumme, de vil naturligvis tenke at våpeneier kan ha en kobling enten direkte eller indirekte til drapet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Nå skulle vi vel diskutere hva vi ville tatt for et mord, ikke hva som er det perfekte mord\riktige måten å gjøre det på? Anbefaler Det perfekte mord? hvis dere vil diskutere hva det perfekte mord er Endret 13. januar 2009 av Hans-O Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg hadde ikke drept noen.. uansett hvor mye penger det var snakk om.. Penger er ikke alt for meg.. Skulle jeg ha drept en person så tror jeg den personen måtte ha skikkelig skadet eller drept noen jeg var glad i.. Eller tror ikke jeg hadde drept da heller, tror jeg bare hadde gjort person blind eller knekt nakken, det må være verre og ikke kunne se noe resten av livet eller og ligge i seng og ikke kunne bevege en muskel enn og daue syntes jeg da.. Hadde det blitt krig her i Norge eller jeg havnet mitt i Irak med en AK47 i handen så hadde jeg drept lett.. Endret 13. januar 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 vel, teknisk sett ville aldri jeg ha drept noen, er noe jeg frastår veldig, men dette er i en fiktiv verden Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Så lenge jeg hadde fått nok penger til å leve godt uten å jobbe resten av livet mitt, så kunne jeg drept hvem det skulle være. Så lenge det ikke var familie. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kommer ann på om jeg trenger kondom eller ikke. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Et liv er ganske seriøst, så jeg hadde tatt 30 000 som minstepris. Kommer og ann på hvem som skal drepes! Er det en kødd som gjør helvette kunne det godt for 10 000. Er det en familiefar med tre små barn går det ikke uansett pris. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kommer ann på om jeg trenger kondom eller ikke. :!: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Skulle jeg drept noen ville jeg ha måttet stole på utstyret mitt, jeg måtte ikke ha noen som helst følelser for personen, han/hun må ikke ha barn (og aller helst ikke være gift) og jeg måtte ha sluppet unna med det i følge loven. Samvittigheten, derimot... Aner ikke hvilken pris jeg ville ha forlangt. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nja hvis jeg hadde fått 100.000000 så skulle jeg drept hvem som helst. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 avhengig av hvem offeret er eks: bin laden, pris, psykisk bestem om jeg hadde tordt og risiko Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ville aldri drept et menneske for penger med mindre jeg var i en krig (og man får lønning). Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tja, man risikerer jo saftig straff hvis man blir tatt (og det er det jo stor sjans for). Tror jeg må opp i 2-3 millioner jeg. Beste måten er jo å bruke lang tid på å forsiktig skaffe oversikt over hvor personen befinner seg, og utføre assassination når man kan konkludere med at ingen andre er i nærheten og det er umulig å bli koblet til dødsfallet. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Skummelt hvor mye enkelte ville gjort for penger Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg skulle definitivt kunne ha levd resten av livet mitt på disse pengene hvis jeg skulle krysse en slik moralsk grense. + erstatning for evt. fengsel. Ikke det at jeg noen gang hadde gjort det for det.. Endret 22. januar 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Skummelt hvor mye enkelte ville gjort for penger Jeg hadde ikke tatt penger så det er jo greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå