Poseboen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 En liten diskusjon som kom opp i vennegjengen. Tittelen sier vel egentlig det meste. Hva ville du tatt for ett mord? Innen vennegjengen var det veldig forskjellige meninger i hvert fall. En som sa han skulle ha minst en million, mens noen var nede på 30000. Er det egentlig no standardpris på ett mord? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg skulle definitivt kunne ha levd resten av livet mitt på disse pengene hvis jeg skulle krysse en slik moralsk grense. Endret 12. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg skulle definitivt kunne ha levd resten av livet mitt på disse pengene hvis jeg skulle krysse en slik moralsk grense. Second that. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg pleier å ta 15000 per mord pluss ekstra kostnader... Du trenger ikke å sjekke IP'en min og melde fra til politiet, det var en spøk Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) En liten diskusjon som kom opp i vennegjengen. Tittelen sier vel egentlig det meste. Hva ville du tatt for ett mord? Innen vennegjengen var det veldig forskjellige meninger i hvert fall. En som sa han skulle ha minst en million, mens noen var nede på 30000. Er det egentlig no standardpris på ett mord? Det er nok enklere å prate om noe slikt, enn å faktisk utføre det. Jeg tror ikke noen i vennegjengen din hadde klart å drepe noen kun for penger, uansett pris. Men, da tar jeg utgangspunkt i at de er noenlunde "normale" og ikke "kaldblodige beist". Man lærer mye om seg selv, og man finner fort ut hvilken person man er når man står der med pistolen og skal trekke av. Endret 12. januar 2009 av scumbag Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Jeg vet ikke om jeg hadde klart det, men mitt svar var hypotetisk. Jeg tror jeg kunne begått drap motivert av hat (hvis fruen hadde blitt voldtatt eller noe), men aner ikke om jeg kunne gjort dette for penger. Endret 12. januar 2009 av Mimir Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 hadde skutt hvem som helst for 100 000 kr Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg pleier å ta 15000 per mord pluss ekstra kostnader... Du trenger ikke å sjekke IP'en min og melde fra til politiet, det var en spøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg skulle hatt license to kill (for å slippe å bli dømt eller noe sånt) og penger 50 000 hver måned så lenge jeg lever. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 "Get out of jail free card". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Eller bare som vi har på norsk; Arrestanten løslates. Tipper det er mange små demonstranter som handler monopolspill for å få ut de kortene der, nå for tia Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ha ha, slemme mennesker blir tatt av onkel politi. Sånn er det bare. Vel..noen ganger. 1 av 500 eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Noen mennesker skulle jeg meg glede drept gratis hvis jeg ikke ble straffeforfulgt. Samtidig som at jeg ikke hadde drept hvem som helst for penger. Endret 12. januar 2009 av Kron Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 for ett mord? hmm, kommer jo helt ann på da, siden jeg ikke er proff må man jo trene mye, skaffe våpen, simpelten bli en leiemorder. også kommer det ann på hvor stort mål det er snakk om, er det en helt vanlig person kan det gjøres billig, sikkert sånn rundt 70K. ihvertfall i følge leiemorder filmer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er for øyeblikket ingen jeg vil se døde. Men er et par stykker jeg godt kunne tenkt meg å skade litt/mye. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Blir jeg en leiemorder noen gang, så skal jeg ha alt utstyr sponset. Og ha 20.000 for hvert mord (dette er minste pris) vis det hadde vært den Amerikanske president hadde nok prisen vært rundt verdien til Cristiano Ronaldo. Endret 12. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Blir jeg en leiemorder noen gang, så skal jeg ha alt utstyr sponset. Og ha 20.000 for hvert mord (dette er minste pris) vis det hadde vært den Amerikanske president hadde nok prisen vært rundt verdien til Cristiano Ronaldo. Uproffesjonell leiemorder O_o Spør en snekker om å få en hammer sponset om du betaler han for å hamre noe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Blir jeg en leiemorder noen gang, så skal jeg ha alt utstyr sponset. Og ha 20.000 for hvert mord (dette er minste pris) vis det hadde vært den Amerikanske president hadde nok prisen vært rundt verdien til Cristiano Ronaldo. Uproffesjonell leiemorder O_o Spør en snekker om å få en hammer sponset om du betaler han for å hamre noe? Ja, fordi arbeidsgiveren hans gir han utstyr til å snekre!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Blir jeg en leiemorder noen gang, så skal jeg ha alt utstyr sponset. Og ha 20.000 for hvert mord (dette er minste pris) vis det hadde vært den Amerikanske president hadde nok prisen vært rundt verdien til Cristiano Ronaldo. Uproffesjonell leiemorder O_o Spør en snekker om å få en hammer sponset om du betaler han for å hamre noe? Ja, fordi arbeidsgiveren hans gir han utstyr til å snekre!! Nei for å sammenligne må snekkeren være en selvstendig arbeider. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Spørs hvem det er, men her er en prisliste på hvordan prisene er om dagen: En idiot: 50KR. En jeg ikke vet hvem er: 1500KR. En jeg kjenner/har bekjentskaper til: 3500/5000KR. Just joking. Endret 12. januar 2009 av Erik :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå