Gå til innhold

Hva ville du tatt for ett mord?

Poseboen

Anbefalte innlegg

En liten diskusjon som kom opp i vennegjengen. Tittelen sier vel egentlig det meste.

Hva ville du tatt for ett mord? Innen vennegjengen var det veldig forskjellige meninger i hvert fall. En som sa han skulle ha minst en million, mens noen var nede på 30000.

Er det egentlig no standardpris på ett mord? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En liten diskusjon som kom opp i vennegjengen. Tittelen sier vel egentlig det meste.

Hva ville du tatt for ett mord? Innen vennegjengen var det veldig forskjellige meninger i hvert fall. En som sa han skulle ha minst en million, mens noen var nede på 30000.

Er det egentlig no standardpris på ett mord? :p

Det er nok enklere å prate om noe slikt, enn å faktisk utføre det.

Jeg tror ikke noen i vennegjengen din hadde klart å drepe noen kun for penger, uansett pris. Men, da tar jeg utgangspunkt i at de er noenlunde "normale" og ikke "kaldblodige beist".

Man lærer mye om seg selv, og man finner fort ut hvilken person man er når man står der med pistolen og skal trekke av.

Endret av scumbag
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg skulle hatt license to kill (for å slippe å bli dømt eller noe sånt) og penger 50 000 hver måned så lenge jeg lever.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eller bare som vi har på norsk; Arrestanten løslates.

Tipper det er mange små demonstranter som handler monopolspill for å få ut de kortene der, nå for tia :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Noen mennesker skulle jeg meg glede drept gratis hvis jeg ikke ble straffeforfulgt.

Samtidig som at jeg ikke hadde drept hvem som helst for penger.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Blir jeg en leiemorder noen gang, så skal jeg ha alt utstyr sponset. Og ha 20.000 for hvert mord (dette er minste pris) vis det hadde vært den Amerikanske president hadde nok prisen vært rundt verdien til Cristiano Ronaldo.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Blir jeg en leiemorder noen gang, så skal jeg ha alt utstyr sponset. Og ha 20.000 for hvert mord (dette er minste pris) vis det hadde vært den Amerikanske president hadde nok prisen vært rundt verdien til Cristiano Ronaldo.

Uproffesjonell leiemorder O_o Spør en snekker om å få en hammer sponset om du betaler han for å hamre noe?

Lenke til kommentar

Uproffesjonell leiemorder O_o Spør en snekker om å få en hammer sponset om du betaler han for å hamre noe?

Ja, fordi arbeidsgiveren hans gir han utstyr til å snekre!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Ja, fordi arbeidsgiveren hans gir han utstyr til å snekre!!

Nei for å sammenligne må snekkeren være en selvstendig arbeider.

Lenke til kommentar

Spørs hvem det er, men her er en prisliste på hvordan prisene er om dagen:

En idiot: 50KR.

En jeg ikke vet hvem er: 1500KR.

En jeg kjenner/har bekjentskaper til: 3500/5000KR.

Just joking. :p

Endret av Erik :-)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...