panikk! Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei! Har nettop blitt utsatt for andre gang for feilfakturering fra Nextgentel sin side. Første gangen var i mars da jeg fikk varsel om at jeg ikke hadde betalt en faktura for januar, sjekka og fant ut at jeg hadde betalt i god tid. Ringte og brukte masse penger på å nå di på telefon og da sa di at jeg måtte fakse over eller sende dem en kopi fra banken. Etter mye styr så fikk jeg banken til å sende dem en faks med utskrift fra både desember plus januar måned så at di kunne se at jeg hadde betalt regningene. Trudde at alt skulle være i orden da jeg på nytt får purring og annmerkning om sperring den 18 april. Synnes personlig dette er elendig service fra ngt sin side, det blir jo faktisk et mafiaoppleg og nesten svindel når di prøver å kreve inn 2 ganger samme faktura. Merk har tatt kontakt med dem per : Tlf (kundeservice), Mail , Faks. Jeg mener dette egentlig er et vesentlig brudd på kontrakten (pluss di presterte å levere linja etter 6 måneder da den lovte tida var 4 uker og selv etter masse purring fik jeg ikke lite hjelp, måtte gå til avisa da), pluss dette blir en del tid som jeg må bruke på å ordne opp i dette (tid som jeg godt kunne brukt til hva som helst). Hva mener dere jeg burdet gjøre? Har mest lyst til å sende dem purring selv for tapt arbeidstid (jobber som regel mens banken har åpent) pluss synnes det er litt drøyt at man prøver å kreve inn den samme fakturaen når det er gitt BEVIS på at den er betalt. Uff ble litt langt dette innleget... Lenke til kommentar
Alemorte Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Fikk en purrig denne måndeden faktisk, som sa at hvis jeg ikke har betalt denne regningen innen 14/4-03 så ville min linje bli stoppet, eller satt ned til dobbel ISDN i første omgang. Regningen som skulle vært betalt hadde en forfallsdato på 22/3-03, ,men ble betalt allerede den 17/3-03. Tok en screenshot av min nettbank, og sendte med som et vedlegg som et "bevis" på at min regning var betalt. Dette holdt ikke. Ringte banken for å bekrefte min betaling, og de sa at det var ngt som har gjort en feil. For det skulle ikke være mulig å skrive inn feil kid til en faktura....så nå gjenstår det å se hva som skjer hvis jeg ikke har fått bekreftelsen fra banken før den 14/3, slik at jeg kan få fakset den, og ordnet opp. personlig syntes jeg administrasjonen i ngt er litt ute å kjører...det tok også for meg 13 uker å få flyttet min adsl. Ennå så har jeg ikke fått noe tilbake. Og så en ting til når jeg er her: noen som har irritert seg over ventetiden på support telefonen? :wink: Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 2 av mine kammerater på irc har opplevd det samme . + mange andre på dette forumet Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 ufff den ventetida på support er alt for jeevlig!!!!!! Mine kostnader med NGT support : 2x150kr kontantkort. Ca 300minutter på venting. Masse frustrasjon, masse tid på sendte mailer, enda mere frustasjon ved mottate feilfaktureringer. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Forbrukerrådet eller tv2 hjelper deg next stopp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå