Shax# Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Det med boot tinget gjorde jeg i oppstarten, men det stod at det var 0 errors. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Ja har du kjørt memtest86+ 2.11 igjennom alle 9 tester en par ganger uten feil er det ikke minnet. Da kan du gå hit. c:\windows\minidump\ Alle dmp-filer som ligger her pakker du til en fil(zip) Laster den opp på en eller annen uppload tjenste eksp rapidshare. Og poster linken,så skal jeg se på dem. Endret 16. januar 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 http://dump.no/files/c144bf224314/Mini011209-01.rar Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Linken din virker ikke. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Hmmm, må bruke noe annet da til å laste opp.. EDIT: http://rapidshare.com/files/185831069/Mini011209-01.rar.html Den da Endret 19. januar 2009 av mini097 Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Kjør minnetest. http://www.memtest.org/ Kjøre noen timer. Når det gjelder debugging,du sente bare med en fil. Jeg må ha flere for og se om det samme feil hver gang. Probably caused by : ntkrpamp.exe ( nt!KiFastCallEntry+12a ) En annen ting som dukker opp. BUGCHECK_STR: 0xc000021a_0 ERROR_CODE: (NTSTATUS) 0xc000021a - {Kritisk systemfeil} Systemprosessen %hs avsluttet uventet med status 0x%08x (0x%08x 0x%08x). Systemet er avsluttet. CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 DEFAULT_BUCKET_ID: INTEL_CPU_MICROCODE_ZERO PROCESS_NAME: smss.exe Er for lite info til at jeg kan gi noen konkrete råd. Endret 20. januar 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Det var jo bare en fil -.- Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Får du flere blåskjermer,får du laste opp de filene. Det skal bli lagd 1 dmp-fil for hver blåskjerm. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Å? Jeg fant bare en innpå minidump. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, nå har det komt eitt par flere bluescreener http://rapidshare.com/files/202883066/Minidump.rar.html Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Har du testet minne som postet i post #27 Dette må du gjøre. Det kommer forskjellige feil i hver blåskskjerm. En av feilene gir minne direkte skylden. Probably caused by : memory_corruption ( nt!MiAgeWorkingSet+2c9 ) En annen ting som kan være grunnen er at den slår ut på 2 bsod "neti1634.sys" Probably caused by : neti1634.sys ( neti1634+7bdd ) DEFAULT_BUCKET_ID: INTEL_CPU_MICROCODE_ZERO Dette er en driver fil panda antivirus som du bruker. Det er vanskelig og gi noe annet råde en og oppdatere eventult fjerne det en periode. Bruk et bra gratis antivirus som avira en periode. Ja blir bsod borte er det panda som har laget problemet. En annen ting som går igjen er DEFAULT_BUCKET_ID: INTEL_CPU_MICROCODE_ZERO Sjekk cpu temp. Endret 26. februar 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, Jeg har testet det på #27.. Men er det ingenting annet enn å fjerne panda jeg kan gjorde? Og hvordan sjekker jeg CPU Temp? For jeg har vurdert å kjøpe NOD32, er det noe bra? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Og hvordan sjekker jeg CPU Temp? http://www.alcpu.com/CoreTemp/ OCCT kan du belaste cpu for og se om den er stabil. http://www.ocbase.com/perestroika_en/index.php?Download neti1634.sys = PANDA NDIS IM Filter Miniport Slå av im filter. If you are using Panda, go into the Properties of each system, by right clicking on the connection icon in the notification area and clicking on Status, and then clicking the Properties button on the main page. This opens the Properties page at the General tab. Look in your list of installed Protocols, which is under: This connection uses the following items, and are contained in a box. Then, uncheck the box in front of Panda NDIS IM Filter. There isn't any need to reboot. As soon as you click on OK, then close the Status box as well, the Panda firewall will initiate the steps required to disable the filter, and as soon as it is disabled your connectivity will be reestablished. If your system freezes while in the process of disabling the filter, simply reboot the system. You will need to do this on each system with the issue. For jeg har vurdert å kjøpe NOD32, er det noe bra? Er grei den,vil du ha noe gratis som er like bra går du for avira Endret 26. februar 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Hmm.. men hva skjer om det: "DUMPING FYSICAL MEMORY" kommer til 100 på pcn? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hmm.. men hva skjer om det: "DUMPING FYSICAL MEMORY" kommer til 100 på pcn? Det er jo dumping av minne til MiniDump mappen. Dette er de filer jeg har debugget for deg. Dette fører ingen vei. Du må prøve og gjøre de forslag jeg kommer,forslag jeg kommer er hva debugging sier er feil ikke noe jeg tipper på. Kjør memtest86+ 2.11 i mange timer kun 0 feil er ok. Endret 2. mars 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Det var 0 Errors og 1 Gjennomført.. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Og nå har jeg lastet ned Avira, og har ikke fått bluescreen siden, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå