galaxee Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 er det muligt å lagre musikk over nettradio? som nettradio som sender 128kbs med et program ? samme måten som å lagre stream (webtv) 8) Lenke til kommentar
que Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 edit: ooops... leste litt fort og svarte feil første gangen gitt... Skulle likt å hatt mulighet til dette selv, både video og lyd. Vet at det finnes noe til linux som fikser å dumpe shoutcast audio til mp3 på disk. Men har ikke hørt om noen løsninger til win. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Du kunne spart deg denne posten ved og ta et søk. Lenke til kommentar
umy Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hvis radioen sendes med shoutcast (winamp radio) kan du laste ned en lite plugin. (send meg pm så kan jeg sende deg den) hvis radioen sendes for mediaplayer kan du søke på fks tucows.com kansje de har en stream-ripper der. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Jeg bruker et program som heter Total recorder, det funker meget bra. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 fant en plugin til winamp3 den var ***** fin for når en ny sang begynte laga den ny fil med navn osv så hadde 800MB musikk når eg våkna 8) Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 hmmm...husker ikke kor eg fant den.. men du kan laste den ned her http://www.home.no/rec/streamripper.exe den gjør alt av seg selv 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå