D3m0t3x Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hei, Jeg har møtt på ett lite problem her, og fant ut at jeg kunne benytte meg av deres hjelp Dette er ikke så lett for meg, fordi jeg har ikke holdt på med php i mer enn ca 3 månder tilsammen, max Problemet jeg har her er at jeg vil ha de tre bildene vedsiden av hverandre rett under login boksen, men de bare roter seg til, brukte tekst der før, og det gikk fint..? Her er et bilde for å vise problemet: Webside: www.mafiabossworld.com Endret 12. januar 2009 av d3m0t3sx Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei! Velkommen til Diskusjon.no - Jeg har rapportert tråden din for dårlig emne tittel! ---- Nå, jeg hater folk som kopierer script's fra andre og tar credit for det -.- Et kjappt søk ga meg link til noe Nederlandske greier, men hvis du ønsker dit EGET script så er jeg med på det, bare å ta kontakt! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Dette er ikke et php problem, men CSS/HTML. I css fila di så er div.windowLoginStatus width: 490px; og når summen av breddene på bildene dine er 523px så er det ikke plass til alle på en linje Men uansett det er ganske rare ting i koden din: - Først og fremst den er veldig ustrukturert - Du glemmer å lukke tags - Tabellene dine er feil strukturert, både menydelen samt logindelen er faktisk satt til å være ved siden av hverandre - CSS'en er også veldig rar der det faktisk er angitt to forskjellige widther til samme class etc men som eak2k sier så jo mesteparten sikkert ikke din kode uansett og er du ikke så god på dette så er det ikke rart at det blir krøll GLHF edit: btw jeg er ikkenoen css/html pro, bare så det er sagt Endret 12. januar 2009 av sureup Lenke til kommentar
D3m0t3x Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Hei!Velkommen til Diskusjon.no - Jeg har rapportert tråden din for dårlig emne tittel! ---- Nå, jeg hater folk som kopierer script's fra andre og tar credit for det -.- Et kjappt søk ga meg link til noe Nederlandske greier, men hvis du ønsker dit EGET script så er jeg med på det, bare å ta kontakt! Ok... Takk for den fine mottakelsen Lenke til kommentar
D3m0t3x Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Dette er ikke et php problem, men CSS/HTML. I css fila di så er div.windowLoginStatus width: 490px; og når summen av breddene på bildene dine er 523px så er det ikke plass til alle på en linje Men uansett det er ganske rare ting i koden din: - Først og fremst den er veldig ustrukturert - Du glemmer å lukke tags - Tabellene dine er feil strukturert, både menydelen samt logindelen er faktisk satt til å være ved siden av hverandre - CSS'en er også veldig rar der det faktisk er angitt to forskjellige widther til samme class etc men som eak2k sier så jo mesteparten sikkert ikke din kode uansett og er du ikke så god på dette så er det ikke rart at det blir krøll GLHF edit: btw jeg er ikkenoen css/html pro, bare så det er sagt Takk for svaret, fikk skiftet bredden til 523, men til fortsatt ingen nytte For å si det sånn, ingeting av dette er min kode, og tar heller ingen credits for det, har kjøpt scriptet online fra en webside Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Dette er ikke et php problem, men CSS/HTML. I css fila di så er div.windowLoginStatus width: 490px; og når summen av breddene på bildene dine er 523px så er det ikke plass til alle på en linje Men uansett det er ganske rare ting i koden din: - Først og fremst den er veldig ustrukturert - Du glemmer å lukke tags - Tabellene dine er feil strukturert, både menydelen samt logindelen er faktisk satt til å være ved siden av hverandre - CSS'en er også veldig rar der det faktisk er angitt to forskjellige widther til samme class etc men som eak2k sier så jo mesteparten sikkert ikke din kode uansett og er du ikke så god på dette så er det ikke rart at det blir krøll GLHF edit: btw jeg er ikkenoen css/html pro, bare så det er sagt Takk for svaret, fikk skiftet bredden til 523, men til fortsatt ingen nytte For å si det sånn, ingeting av dette er min kode, og tar heller ingen credits for det, har kjøpt scriptet online fra en webside Det er derfor jeg sier det er mye annet feil og. Endrer du den til 540 eller mer så vil du se at den ender opp under men fortsatt feil plassert. Det er fordi i koden din så står egentlig de bildene under ved siden av resten av greia, og ikke under. Endret 12. januar 2009 av sureup Lenke til kommentar
D3m0t3x Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det er derfor jeg sier det er mye annet feil og. Endrer du den til 540 eller mer så vil du se at den ender opp under men fortsatt feil plassert. Det er fordi i koden din så står egentlig de bildene under ved siden av resten av greia, og ikke under. De bildene skal ikke være der i det heletatt i koden engang xD Bare prøvde meg på de og lagde de i photoshop isted Lenke til kommentar
D3m0t3x Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 "Det er fordi i koden din så står egentlig de bildene under ved siden av resten av greia, og ikke under." CSS eller PHP Koden? xD Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 "Det er fordi i koden din så står egentlig de bildene under ved siden av resten av greia, og ikke under." CSS eller PHP Koden? xD php filen, men det er HTML kode Men som nevnt i førsteposten min så er det masse feil så hele koden bør lages på nytt eller endres totalt imo... For selvom du fikser tabellene i htmlkoden så vil CSSen fortsatt fucke det opp. Lenke til kommentar
OIS Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Ser ikke så værst ut nå. Med dette så det greit ut i firefox for meg: div.windowLoginStatus { color:#000000; margin:0 0 0 40px; text-align:center; width:532px; } Har ikke ie på denne maskinen. :I Edit: Kan foreslå Firefox med extensions Webdeveloper og Firebug. View Source Chart kan være kjekt enkelte ganger også. Endret 12. januar 2009 av OIS Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvorfor bruker man cookie til å lage passord Man skal jo bruke session Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå