Gå til innhold

T720i nedlasting

Anbefalte innlegg

jeg prøver å laste ned spill på home/moto men får det ikke til å funke, taster inn adressen på mobilen slik den står på siden, www.home.no/********.jad eller wml eller hva det er (taster inn adressen på "gå til url" men deretter når jeg logger meg på får jeg bare frem feil fårespørsel 401 eller finnes ikke 404. Er det noe jeg gjør feil her? newbie på wap...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lage emne klokka 5 om natta  :lol:  :lol:  :lol:

skrive en så idiotisk post :(:lol:

uansett, dette med nedlasting til denne motorolaen har blitt nevnt før, husker ikke helt hvordan det var da, men det var ca. samme feil. Viss du har en forhandler nerme deg så ville jeg gått til dem, de har som regel peiling.. det er det eneste gode råde jeg kan gi...

Lenke til kommentar

Ja, hele linken, www.home.no/blablabla.jad eller .wml, har prøvd med så å si alle, men får samme feil, har endret på gprs oppsettet til det som står på telenor sine sider, og nå får jeg "data server ikke tilgjengelig"...

Lenke til kommentar

ville tru det funka jeg har hatt det på min T720, funka helt fint, jeg lasta det ned fra www.home.no/moto. Prøv og last ned etter 12 på natten. å laste ned spill over gprs krever ganske bra linje, og home.no serverne er temmlig dårlige på dagen, prøv på kvelen, da er det ikke så mye trafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...