Per-ulv Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 jeg prøver å laste ned spill på home/moto men får det ikke til å funke, taster inn adressen på mobilen slik den står på siden, www.home.no/********.jad eller wml eller hva det er (taster inn adressen på "gå til url" men deretter når jeg logger meg på får jeg bare frem feil fårespørsel 401 eller finnes ikke 404. Er det noe jeg gjør feil her? newbie på wap... Lenke til kommentar
Trio Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Lage emne klokka 5 om natta Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Lage emne klokka 5 om natta skrive en så idiotisk post uansett, dette med nedlasting til denne motorolaen har blitt nevnt før, husker ikke helt hvordan det var da, men det var ca. samme feil. Viss du har en forhandler nerme deg så ville jeg gått til dem, de har som regel peiling.. det er det eneste gode råde jeg kan gi... Lenke til kommentar
Per-ulv Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Bra nick, passer bra til deg.. Spørr om hjelp, å får dritt tilbake. Morsomt forum.. ps: 5 om natta på EN FREDAG! åååånei, mannen var lenge oppe, oj oj oj, skulle vært i seng for lenge siden... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Per-ulv - jeg mente ikke at du lagde ett idiostisk innlegg... jeg mente trio... bare så det er klart... Lenke til kommentar
Magz Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Går du inn på den direkte linken til selve spillet? Lenke til kommentar
Per-ulv Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Ja, hele linken, www.home.no/blablabla.jad eller .wml, har prøvd med så å si alle, men får samme feil, har endret på gprs oppsettet til det som står på telenor sine sider, og nå får jeg "data server ikke tilgjengelig"... Lenke til kommentar
Per-ulv Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 siste innlegget er feil, var jeg som hadde gjort en feil på innstillingen, nå som jeg har fikset dette får jeg "404 ikke funnet" igjen. Jeg synes det er rart siden jeg kommer inn på djuice Lenke til kommentar
Magz Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 prøv med den home linken, feks www.home.no/moto eller no, og så naviger deg til spillet, det er det jeg gjør og det funker Lenke til kommentar
Per-ulv Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 yess, takk.. KJEMPEGREIER! endelig!!! :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Per-ulv Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 mens jeg er igang med å spørre, går det ann å laste ned tetris på en t720i? hver gang jeg prøver å laste det ned blir det nedlasting mislyktes på 99%, har sikkert prøvd 10+ ganger nå. Lenke til kommentar
Magz Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 ville tru det funka jeg har hatt det på min T720, funka helt fint, jeg lasta det ned fra www.home.no/moto. Prøv og last ned etter 12 på natten. å laste ned spill over gprs krever ganske bra linje, og home.no serverne er temmlig dårlige på dagen, prøv på kvelen, da er det ikke så mye trafikk. Lenke til kommentar
Jolle Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Du kan alltids gå inn på [/url]http://tagtag.com/sites/m/o/t/motwap/132p1.php3 Der finne du dem fleste spilla som er på motorola sida. [/b][/i] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå