Gå til innhold

Beste dobbeltseng / kontinentalmadrass / place for shagging

Anbefalte innlegg

Jeg trenger anbefalinger om hva slags dobbeltseng jeg skal kjøpe!

Målet er at jentene skal synes det er bedre å ligge over hos meg enn hos seg, selv om jeg har sluknet døddrukken for lenge siden. (altså skal senga alene være den avgjørende faktoren for fortsatt besøk)

En kamerat har anbefalt "Koz 2".

Denne selges hos Skeidar til 9000 kr (160x200).

160 eller 150 cm er egentlig bredt nok.

Koz 2 høres bra ut etter det jeg har fått beskrevet, men jeg vil gjerne høre andre forslag før jeg kjøper. Budsjettet strekker seg opp til 10k eller noe over hvis jeg er nødt til det for å få tak i en brukbar seng.

Hvis madrassen blir billig nok så har jeg kanskje råd til noe fancy rammeverk til å sette rundt også, forslag på slikt mottas også med takk. Altså ikke noe kjedelig IKEA skit, men noe stort og tøft med romerske søyler til taket eller noe.

Yeah!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koz 2 er slett ikke ille. Vurderte den selv som min neste seng en gang.

Svane er jo også et bra merke; Svane® Original kontinental 150x200 m/hvit sokkel ligger på rundt 9000 hos living og er slett ikke ille den heller. Det er nok den jeg hadde gått for tror jeg. Her følger sokkel og alt med.

Men, skal du ha en sykt god seng, gå for Hästens. Min mor har en Hästens seng (2000P eller T eller noe tror jeg den heter) som er sykt god.

(ja, jeg har ligget i senga til moren min, og ja, jeg bruker den faktisk noen ganger når jeg ligger over hos henne og hun IKKE er hjemme og ja, jeg skifter sengetøy først og bruker min egen dyne og pute..). Men denne går nok utenfor budsjettet ditt.

Endret av MSg
Lenke til kommentar

Hehe.. ja senga bør være jævlig bra for at jeg skulle gått med på å ligge i senga til mora mi. Det har ikke skjedd enda ihvertfall.

Men den Hästens senga så jævlig god ut. Utrolig hvor mange lag de har sandwichet sammen der.. sjekk Specifikationer:

http://www.hastens.com/sv/Sangar/Kontinentala-sangar/2000T/

Skal sjekke ut den Svane Original. Takk for tips!

Living.no har tilbud på denne til 4995 nå.

De har også Svane Classic 200x150 til 6995. Jeg vet ikke jeg, Classic og Original høres veldig likt ut. :p

Edit: Jensen Pulse 200x150 koster også 9000 hos Skeidar, veit ikke om den er bra.

Edit2: "Madrass GOLD C30 150x200cm Dreamzone" på Jysk koster også 9000..

http://jysk.no/4/467/26/3313764/a/catalog

Har fortsatt ikke peiling på hvilken som er best. Kjente merker som Svane og Jensen er jo kanskje mest appelerende mtp. kvalitet.

Endret av troløs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...