Gå til innhold

Kre-Alkalyn fra EFX, noen spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har planer om å prøve Kre-Alkalyn fra EFX, men har noen spørsmål før jeg kjøper.

 

Hva skjer med musklene da jeg slutter med kreatin (men fortsetter å trene som normalt?

 

Kan man bli feit av kreatin? En kompis av meg ble ganske mye feitere da han gikk på kre-alkalyn fra PF, men dette kan også ha noe med at kostholdet hans ikke var særlig bra :p. Vet man legger på seg vekt i form av vann, men dette skjer vel bare ved bruk av monohydrat?

 

Noen annen info angående Kre-Alkalyn fra EFX setter jeg pris på, som erfaringer osv, har aldri brukt kreatin før og takker også for eventuelle tips om dosering osv.

 

Mvh Jostein

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir ikke tjukk av kreatin, går litt opp i vekt på monohydrat.. det er det eneste, hvis han gikk opp i vekt, lå han nok i kraftig kcal overskudd...

 

kreatin er ikke no hokkus pokkus, men hvorfor krea-alkalyn? bedre å kjøre på mono spør du meg

 

Har lest endel om mono vs kre-alkalyn og funnet ut at kre-alkalyn passer best til mine behov.

Lenke til kommentar

Delte meninger der ja, noen tar pågrunn av det lille ekstra, mens noen tar for å dra vann og det lille ekstra. Små kraftige folk hadde jeg anbefalt Kre-alk da man ikke blir enda bløtere, mens folk som allerede er ripped kan ta mono for å få litt "masse". Jeg har prøvd mye rart, men det eneste jeg syns fungerer er riktig kosthold og proteinpulver, kre-alk, mono, horsepower og alt dette fungerer nok ikke på meg.

Lenke til kommentar

det som er hele greia med krea-aklkyn er at produsentene påstår at det er ett mye mer stabilt produkt i kroppen ( ergo surt miljø), men det er bevist at monohydrat tåler denne sure forandringen like bra og kanskje bedre enn kre-alkalyn, merker ikke mye på deg om du drar 3-4 kg vann, trodde jeg skulle se mer forskjell første gang jeg prøvde det, men det legger seg ganske greit rundt om i hele kroppen.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...