GasMask Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg hadde nok ikke googlet henne, hadde bare lagt henne til på facebook for å se hvem hun henger med å sjekke hvilke grupper hun er på og slikt. Dette gjør at jeg vet litt av interessene hennes, og da blir det lettere å snakke og komme i kontakt med henne Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg gjorde det. Og jeg ble googlet og forsåvidt. Ikke noe schummelt i vårt tilfelle, tho. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Darn it!! Du fikk meg til på google ikke bare én person, men faktisk flere!! Og, nei, det var IKKE planlagt... I have failed! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tar dere kontakt på facebook også? virker ikke det ev litt "stalking aktig" ? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prøvde akkurat å google meg selv, men hva kom opp? Jo, 5 år gamle resultatlister fra orientring.. -Og link til facebook profilen min. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har et veldig vanlig fornavn og etternavn, så ikke mye man får ut av å google meg gitt Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg vet at jeg er safe, ettersom jeg har både det samme fornavnet og etternavnet som en kroatisk landslagspiller som spiller et sted i Italia. Sånn sett er jeg mer safe enn de fleste, med mindre noen bestemmer seg for å gå grundig til verks... Ellers så kan jeg si; been there, done that. Føltes ikke så merkelig når en er betatt, men i ettertid så innser en at det er smått creepy mot folkene en gjør det med. Det er som å søke noen på skattelistene, du har muligheten og det er opp til deg om hva du mener om det. Personlig så føler jeg det kan være greit, men tenkt over hensiktene dine Lenke til kommentar
araziel Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Får bare 22 treff på google på mitt fulle navn. I'm unique! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå