Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Googler gutter jenter de er i ferd med å bli forelsket i?


Gjest Guest_jente_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit nok, jeg ser den. Jeg prøvde vel egentlig å utfordre Daehli`s utsagn om at det "er creepy å google seg selv" med å komme med et tilsvarende grunnløst og bastant utsagn.

 

Tar utfordringen på strak hånd ;)

 

Mitt utsagn var ikke grunnløst eller bastant, det hele bygger på en misforståelse og/eller et raskt skifte av emne.

 

Det er ekkelt å tenke på at folk googler deg for å finne ut om du skjuler noget.

Lenke til kommentar
Googler gutter jenter de er i ferd med å bli forelsket i?

 

For å finne ut mest mulig om henne i en startfase? Eller er dette en jentegreie?

Bare saiko gutter. Har sett at jeg har blitt søkt på selv av en del kvinner. Merkelig nok har de bare vert interessert i ligningen min... Og så har de forsvunnet etter å ha fått svaret! :D

Lenke til kommentar

jeg tror ikke de fleste gjør det. Jeg har aldri gjort det, men jeg har en kammerat som jeg veit at gjør det. Jeg ser ikke helt poenget. Hva skulle jeg håpe på å finne der?

 

Jeg googlet akkurat meg selv nå, og oppdaget at det var fler relevante treff enn jeg hadde trodd, men ingen ting som sier noe om meg som person... Facebook gjør nok til en viss grad det, men er også ofte misvisende.

Lenke til kommentar

Joda, jeg har benyttet meg av dette. Spesielt digg om du klarer å finne (gamle) hjemmesider, forumprofiler, diverse communities vedkommende er medlem av, også videre. Kanskje det er på grensen til stalking, men det gjør at du kan finne ut mye om personen på en diskrét måte og bruke det til din fordel.

Lenke til kommentar

Synes det er litt creepy hva du finner på nettet.

 

Tok et eksperiment engang, før facebookenstid. Tok en jente og visste dette: fornavn, en interesse og hvor hun var fra. Hadde møtt henne på en leir.

 

Det jeg fant ut var hele navnet hennes, tlf nummer, adresse, hvor mange søsken og alder og kjønn på disse, husfarge, hvor mange biler i husstanden, navn på foreldra, størrelsen på huset hvertfall. Etter det gadd jeg ikke mer...

 

alt dette på 2 sider. Gulesider og fritidsorganisasjonens hjemmeside.

 

Men synes det er ganske morsomt å greie å finne ut ting bare med å se hvordan noen oppfører seg og sånt, er faktisk endel du kan finne ut der hvis du er litt smart

Lenke til kommentar

Jøssda. Denne tråden fikk meg til å prøve: Null relevante treff \o/

 

Det å google meg selv derimot var ganske givende. Det er en svenske som heter det samme som meg, og som er med i en tennisklubb i halden. Fant ett bildegalleri av han, og blant de var profilbildet mitt fra facebook. Et herlig bilde av meg selv som river av meg beltet, og knepper opp buksen.

 

Sikkert utrolig koz for han.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Jeg er jente, men jeg har bare googlet kjæresten min for å se om jeg fant noen fine bilder av ham (han drev med svømming før ;) ). Man får to treff på meg, en side hvor det egentlig bare står navnet mitt, og skattelistene, men ingen bilder, så kjæresten min kan google meg så mye han vil for all I care ^^

 

Som det har blitt sagt mye her så tror jeg ikke man finner så mye givende informasjon på google i forhold til Facebook - og facebook kan gi et feil inntrykk av folk, så jeg ville nok ikke basert hele meningen min om en person ut i fra det jeg fant på facebook.

Lenke til kommentar
Google jenta jeg liker? :ph34r: Det høres jo ut som på grensen til stalking.

 

Nei, det gjør jeg nok ikke, og det har aldri falt meg inn. (håper ikke en jente googler mitt navn, for da kommer det opp at jeg er medlem i Havregrøtens venner :!: )

 

Men Nettby og Facebook derimot, der kan det hende jeg "tilfeldigvis" er innom de her og da.

enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

googling er stalking!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Bruker å sjekke dem ut på Facern. Se litt på bildene deres og gjøre meg opp en liten formening om hva slags person jeg har med å gjøre.

 

Google jenta jeg liker? :ph34r: Det høres jo ut som på grensen til stalking.

 

Nei, det gjør jeg nok ikke, og det har aldri falt meg inn. (håper ikke en jente googler mitt navn, for da kommer det opp at jeg er medlem i Havregrøtens venner :!: )

 

Men Nettby og Facebook derimot, der kan det hende jeg "tilfeldigvis" er innom de her og da.

enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

googling er stalking!!!!!!!!!!!!!

 

 

Ropetegn er FAIL!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Det er farlig og google, det kan man veldig lett brenne seg på. Jeg ble fristet en gang, men det endte kun i et trashet forhold. Vær forsiktige folkens!

 

Hvordan klarte du det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...