Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Googler gutter jenter de er i ferd med å bli forelsket i?


Gjest Guest_jente_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google jenta jeg liker? :ph34r: Det høres jo ut som på grensen til stalking.

 

Nei, det gjør jeg nok ikke, og det har aldri falt meg inn. (håper ikke en jente googler mitt navn, for da kommer det opp at jeg er medlem i Havregrøtens venner :!: )

 

Men Nettby og Facebook derimot, der kan det hende jeg "tilfeldigvis" er innom de her og da.

Lenke til kommentar

Tja.. det spørs helt. Jeg skal ærlig inrømme at jeg har googlet noen jenter før, men det har vært rett før slutten på det hele, og jeg har følt at hun har skjult noe for meg.. (noe jeg da har finni ut at hun har gjort :p )

 

Men i utgangspunktet så stoler jeg på at jentene jeg tar interesse i, viser meg den personen de faktisk er, så ser ingen grunn til google noen før det er "nødvendig". :)

Lenke til kommentar
Det er litt creepy.

 

Googler meg selv innimellom da... bare for å være sikker på at ikke google vet noe jeg ikke vet.

Å google seg selv er narsissistisk.

 

I en tid hvor potensielle arbeidsgivere kan finne på å google deg i forbindelse med jobbintervju, så er det faktisk ikke så dumt å google seg selv i forkant. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Hvis det er en person jeg har interesse for, uansett om det er romantisk motivert eller feks noen jeg skal jobbe med så ville jeg funnet ut så mye som jeg kunne.

 

Dette ville innebære googling, facebook, skatteliste, telefonkatalog, purehelp osv.

 

EDIT: Kan kanskje presisere at en del av motivasjonen er at jeg synes det er fascinerende hvor mye man kan finne ut om folk hvis de har vært litt aktive på nett, går nesten litt sport i det.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Det er litt creepy.

 

Googler meg selv innimellom da... bare for å være sikker på at ikke google vet noe jeg ikke vet.

Å google seg selv er narsissistisk.

 

I en tid hvor potensielle arbeidsgivere kan finne på å google deg i forbindelse med jobbintervju, så er det faktisk ikke så dumt å google seg selv i forkant. :)

Greit nok, jeg ser den. Jeg prøvde vel egentlig å utfordre Daehli`s utsagn om at det "er creepy å google andre" med å komme med et tilsvarende grunnløst og bastant utsagn. Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...