Griffin Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hallais, Har Vista Home Ultimate 64bit (engelsk versjon). Der har vi under start menyen noe som heter Games. Der kan jeg gå inn å starte de spillene jeg har installert samt de spillene som følger med Vista. Har lagt inn CoD4 på Windows Vista, men dette dukker ikke opp der. Og når jeg prøver å legge en snarvei til CoD4 multiplayer så vil ikke det fungere. Noen som vet hvordan man manuelt kan legge til spill i denne mappa? Lenke til kommentar
Atrac Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hallais, Har Vista Home Ultimate 64bit (engelsk versjon). Der har vi under start menyen noe som heter Games. Der kan jeg gå inn å starte de spillene jeg har installert samt de spillene som følger med Vista. Har lagt inn CoD4 på Windows Vista, men dette dukker ikke opp der. Og når jeg prøver å legge en snarvei til CoD4 multiplayer så vil ikke det fungere. Noen som vet hvordan man manuelt kan legge til spill i denne mappa? Har du prøvd å lage en snarvei til spillet på mappen du skal ha det inn på? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det har jeg... Det fungerer på singleplayer, men ikke multiplayer. Jeg får beskjed om at det mangler en eller annen fil når jeg gjør det. Dersom jeg pin'er den til start menyen så fungerer den der, eller dersom jeg navigerer til CoD4 mappa og starter fra exe fila der... I fall noen lurer, så er dette ucracket orginalvare... Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Ok... da fant jeg en løsning... rent tilfeldig, da jeg egentlig hadde gitt opp... Svært enkel egentlig. Når jeg har spilt dette spillet, så kommer en fungerende shortcut på lista over sist brukte programmer i start-menyen. Jeg venstreklikker på denne shortcut'en og drar den over til Games... Voila.. der ligger den og fungerer akkurat som den skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå