blenda Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg skriver inn www.facebook.com i adressefeltet øverst og trykker enter/gå til. Men ingenting skjer. Maskina søker ikke etter noe, bare blir stående på den siden jeg allerede er på. Det kommer ingen "timeglass" eller feilmelding heller. Det er bare som jeg aldri hadde trykket på noe i det hele tatt. Dette skjer omtrent hver dag. Etter 1-10 timer går det an å komme seg inn på facebook som normalt igjen. Dette uten at jeg har gjort noe som helst. Har prøvd å slette midlertidige filer og cookies, men det hjelper heller ikke. Er det pcen det er noe galt med? På den andre pcen vi har i huset kan jeg logge meg på facebook som normalt selv om pcen min "nekter" å logge meg på. Noen flinke folk her som kan hjelpe? Lene Lenke til kommentar
Nithox Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg skriver inn www.facebook.com i adressefeltet øverst og trykker enter/gå til. Men ingenting skjer. Maskina søker ikke etter noe, bare blir stående på den siden jeg allerede er på. Det kommer ingen "timeglass" eller feilmelding heller. Det er bare som jeg aldri hadde trykket på noe i det hele tatt. Dette skjer omtrent hver dag. Etter 1-10 timer går det an å komme seg inn på facebook som normalt igjen. Dette uten at jeg har gjort noe som helst. Har prøvd å slette midlertidige filer og cookies, men det hjelper heller ikke. Er det pcen det er noe galt med? På den andre pcen vi har i huset kan jeg logge meg på facebook som normalt selv om pcen min "nekter" å logge meg på. Noen flinke folk her som kan hjelpe? Lene Hei jeg hadde samme problem som deg for en tid tilbake med Facebook og xbox.com. Prøv og oppdater Java det funket i allefall for meg Lenke til kommentar
blenda Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hei jeg hadde samme problem som deg for en tid tilbake med Facebook og xbox.com. Prøv og oppdater Java det funket i allefall for meg Takk! Har oppdatert nå, så får jeg se om det hjelper. Lenke til kommentar
blenda Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg oppdaterte java, men nå funker ikke facebook igjen. Det skjer bare det samme som før (se første innlegg.) Hva kan det være? Hva kan jeg gjøre? Blir glad for alle tips og råd! Lene Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kanskje facebook rett og slett har tekniske problemer? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du bruker IE? Jeg opplever dette hele tiden på jobb ;p I og med at ingen nettsider fungerer etter at jeg har vært på Facebook, begynner jeg å lure. Lenke til kommentar
blenda Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Kanskje facebook rett og slett har tekniske problemer? Nei, tror ikke det, for den andre pcen vi har i huset har ingen problemer med å få opp facebooksiden.... Du bruker IE? Jeg opplever dette hele tiden på jobb ;pI og med at ingen nettsider fungerer etter at jeg har vært på Facebook, begynner jeg å lure. Jepp, bruker internett explorer. Jeg får opp alle andre sider bortsett fra facebook. Det er det jeg synes er så merkelig. Kan det være pcen det er noe galt med? Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Kanskje facebook rett og slett har tekniske problemer? Nei, tror ikke det, for den andre pcen vi har i huset har ingen problemer med å få opp facebooksiden.... Du bruker IE? Jeg opplever dette hele tiden på jobb ;pI og med at ingen nettsider fungerer etter at jeg har vært på Facebook, begynner jeg å lure. Jepp, bruker internett explorer. Jeg får opp alle andre sider bortsett fra facebook. Det er det jeg synes er så merkelig. Kan det være pcen det er noe galt med? Tror svaret er enkelt, ikkje bruk IE, og gå over til enten Firefox eller Opera. Firefox Opera Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Klikk Start->Kjør, skriv: cmd Skriv: ipconfig /flushdns Åpne nettleseren din (IE) velg: Verktøy->Alternativer for internett->Avansert. Klikk "Tilbakestill..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå