Dagi77 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har en HP Pavilion 6000. Den har virket glimrende i over 6 måneder nå, men plutselig en dag når jeg skruer på pcen klarer jeg ikke å logge meg på det trådløse internettet hjemm. Pc'en min klarer ikke å finne noe nettverk i det hele tatt. Den andre bærbare pc'en virker fortsatt fint, så det er ikke noe galt med nettverket. Fremme på pcen er det en knapp som styrer om du har skrudd på det trådløse nettverket på pc'en. Denne lyser orange/rødt uansett om den er på eller av. Jeg har en følelse av at det er noe galt med nettverkskortet mitt. Nettverkskortet mitt heter "NVIDIA nForce Gaming Controller" (finner dette i enhetsbehandling under nettverkskort. Synes dette er et merkelig navn på et nettverkskort som skal få meg på et trådløst nettverk. Det finnes ingen recovery cd o.l. til denne modellen, så jeg må få installert et annet nettverkskort (få tilbake mitt gamle). Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Drivere finner du på http://hp.no Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Prøv å gå inn på enheten i enhetsbehandling, velg arket som står driver på - og valget rull tilbake driver. Den vil da tilbakestille driveren til forrige driver hvis denne er oppdatert. Ellers så kan du gå til www.hp.no og laste ned driver for trådløse for din modell og reinstallere driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå