Mastema Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg ser bare "This image or video has been moved or deleted". Skal være fiksa nå. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mastema, hvor fikk du kjøpt den Angel boksen? Har lett etter både den og hele Buffy sesongen lenge nå. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mastema, hvor fikk du kjøpt den Angel boksen? Har lett etter både den og hele Buffy sesongen lenge nå. kjøpte den på dvdstrax.com, men den skal ikke være så vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Takk. Jeg har bare funnet den på utlanske sider og da må jeg betale toll og sånt. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du må nok betale toll om du bestiller den fra dvdstrax også Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du må nok betale toll om du bestiller den fra dvdstrax også Nei, det kommer ikke noen ekstraavgifter som toll eller moms, det står på siden, men jeg fant den ikke der uansett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Denne eier jeg ikke, men stumblet ove den på amazon.co.uk Fantastisk! Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Du må nok betale toll om du bestiller den fra dvdstrax også Nei, det kommer ikke noen ekstraavgifter som toll eller moms, det står på siden, men jeg fant den ikke der uansett. Jeg har betalt toll på alle dvder som koster over 200 kroner fra dvdstrax. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Du må nok betale toll om du bestiller den fra dvdstrax også Nei, det kommer ikke noen ekstraavgifter som toll eller moms, det står på siden, men jeg fant den ikke der uansett. Jeg har betalt toll på alle dvder som koster over 200 kroner fra dvdstrax. Må ha vært noe nytt da. Eller har jeg misforstott kansje. jeg pleier det Endret 15. juni 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå