Alompi Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Groening, hva i all verden er det for en The Simpsons boks du har? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ehm, det er en eller annen boks far min kjøpte i Kina med 17 sesonger i. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ehm, det er en eller annen boks far min kjøpte i Kina med 17 sesonger i. Den tipper jeg er orginal. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Den er helt ekte. On the other side, så har jeg alle 11 sesongene som har komt ut på ekte DVDer da. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Når du kaller det Groening og har bilde av en figur fra simpson eller futurama så skulle det bare mangle Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Groening, hva i all verden er det for en The Simpsons boks du har? Hvilken boks? Finner ikke noe bilde. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Ikke klikk her Movieheart Boksen i bakgrunnen... Endret 12. mars 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 De bildene ja. Så bare den boksen forran jeg. Tenkte det bare var en slags plakat eller no sånt i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Vet det er flere på dette forumet som har denne versjonen (Steffyboiz og LarsP?), men jeg regner med det er et ganske begrenset opplag. Korrekt. Den er ikke bare den stiligste DVDen jeg eier, men også den som lukter verst. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Slike ting bruker å gå hånd i hånd. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Her har det vært dødt en liten stund nå. Får prøve å vekke denne tråden til live igjen: Apocalypse Now - The Complete Dossier (Two-Disc Special Collector's Edition) The Aviator (2 Disc Steelbook Collector's Edition) The Big Lebowski - 10th Anniversary Limited Edition Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull - Limited Edition DVD Gift Set Snatch - The Reel Collection Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Her er mitt. er kansje ikke saa veldig mye pent men det peneste jeg har da. Jeg er veldig interesert i pene utgivelser osv men det jeg har naa er meste jeg har faatt taki fra play og norge. har ikke bank kort enda saa faar ikke handla paa ebay -.- Alfred hitchock samle boks James bond ultimate dvd collection set Rocky the compete saga Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull - Limited Edition DVD Gift Set The texas chainsaw masscare Terminator samlingen min Terminator ( har ogsa 2 disc versjonen men har ikke bilde) Terminator 2 swedish director's cut Terminator 2 extreme dvd us Terminator 2 ultimate disc edition (3disc) Terminator 2 spanish Terminator 3 Terminator 2 statue bust (502/100)[/b] Plakater og life size Har noe mer men orker ikke mere naa Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
paalesra Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Mine juveler: Alfred Hitchcock - The Masterpiece Collection Dette må være den mest classy utgivelsen jeg veit om. Fikk den av min kjære i julegave. Verdt å samle på begge to The Ultimate Bourne Collection - Limited Edition Med latterlig unyttige spionleker Nummer 06290 av 10000 The Vengeance Trilogy Deluxe Edition Endret 14. juni 2009 av paalesra Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 De tre øverste har ikke noe bilde. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 skal være fikset nå Nice ass! hvor får man tak i den alfred hitchock utgaven ?? Lenke til kommentar
paalesra Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Nice ass! hvor får man tak i den alfred hitchock utgaven ?? Ikke sant Tror den ble bestilt hos playcom i oslo, ble på rundt en tusenlapp. Eller så får du den på amazon for ca samme prisen inkludert toll osv. Amazon Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Noen av mine peneste dvd filmer: Angel: The Complete DVD Collection Kansksje ikke så fancy boks, det som gjør den spesiell er dette: Et signert brev fra Joss Whedon som fulgte med. Predator bysten: Terminator 2: Judgement Day: Picnic at Hanging Rock (dette er kanskje blasfemi men jeg synes denne utgaven er penere enn Criterion utgaven): King Kong: Extended Version: Event Horizon: Masters of Horror sesong 2 (som jeg kjøpte av Manx): Wanted: Doomsday: Shadow of the Colossus (som ikke er en dvd film men som alikevel har et fint cover pluss fancy art cards): Iron Man: Endret 15. juni 2009 av Mastema Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg ser bare "This image or video has been moved or deleted". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå