MsGreen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Denne var vel en av de første jeg kjøpte da jeg begynte å samle litt mer "seriøst" ; Hadde et lite uhell igår, Neo datt i gulvet og hodet fallt av... Kjempesvært! Men ingen varige skader, lappet han sammen. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Har flere utgaver jeg er svært fornøyd med, noen er allerede nevnt av andre her i tråden. Vil trekke fram Gift set-utgaven av The Da Vinci Code. Filmen i seg selv er ikke så voldsomt å skryte av, men selve innpakningen er formidabel, og ser helt nydelig ut i hylla. At jeg i tillegg fikk den for 99 kr hos cdon, må også nevnes, siden prisen normalt ligger på ganske mye mer enn det, og også er vanskelig å oppdrive hvertfall i norske butikker i dag. Ahh! Den bokser har jeg hatt lyst på lenge! Hvordan er det med den dingsebomsen med bokstaver på (husker ikke hva den kaltes), er det mulig å vri på den? Er den funksjonell med andre ord? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er det meningen at man skal ta med boxer i denne tråden også? Eller bare DVDer? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Det er både bokser og DVDer. Men når det kommer til bokser så er det helst enkelt filmer og ikke samlebokser. Men har du en pen samleboks er det ingenting i veien for å ta med den også. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Allright. Slenger opp noe i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan er det med den dingsebomsen med bokstaver på (husker ikke hva den kaltes), er det mulig å vri på den? Er den funksjonell med andre ord? Det er en cryptex, og ja; den er funksjonell. Det er noe inni den også (ikke noe veldig spennende, men dog). Selve cryptex'en er tung og godt laget, i ordentlig metall. Kjøpte min på CDON i fjor sommer til 99 kroner, og det er den absolutt verdt! Var sabla heldig her før jul da - etter at den ble utsolgt så ytret min søster ett ønske om boksen. Jeg regnet med at den ikke var mulig og oppdrive enkelt lengere, men satte opp epostvarsling fra CDON hvis de fikk den inn igjen. Og jeg klarte og få tak i en boks til til 99,- i slutten av oktober - prøvde å bestille 2 faktisk, men det gikk ikke. Så det var tydeligvis bare en de antageligvis hadde fått i retur e.l. (den var forseglet og 100% orden). Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Movieheart, finnes den 300-utgaven BARE i butikken Frac, eller har de en nettbutikk? Den var skikkelig, skikkelig, skikkelig manne-mann. Eg såg liknande utgåver av andre filmar i MediaMarkt i Spania. Ein kan kjøpa filmen her: http://video.fnac.com/a2027046/300-Edition...p;Nu=1&Fr=0 Kan du froskespråket, eller? Jeg trykket meg litt frem, men da jeg skulle registrere konto, så virket det mistenkelig mye som at man må bo i en av froskeprovinsene for å kunne fortsette. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den eneste fine utgivelsen jeg har, er vel Schindler's list i steelbook. 2-disc, og uten noe dill-dall. Trenger vel strengt tatt ikke ha med noe bilde av den, de fleste skjønner jo selv hvordan den ser ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg er ingen hardcore samler, og da heller ikke når det gjelder fine bokser og dvder, men jeg har da noe (får jeg håpe) som er godtatt og legges ut her. Beklager for dårlige mobil-bilder. Orginale The Texas Chainsaw Massacre fra 1974 i balls of steel. Fint cover, men ekstramaterialet suger ekstremt mye. Denne Shawshank Redemption-utgaven fikk jeg til bursdagen min. Synes den er ganske fin, 2 disc brettet ut med skrift på andre siden. Selve coveret foran. Jeg vet jeg er (veldig) litt rar, men denne tar seg fint ut i hylla. Inneholder Dodesukaden, Ikiru og Nora Inu. Back To The Future-trilogien + extra. Fin. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Bare for å komme i gang, så tok jeg akkurat disse bildene av denne; Dette er den koreanske dobbeltdisc Limited Deluxe Edition utgaven av El Laberinto del fauno (Dette er en av favorittfilmene mine, så jeg har også filmen på BD) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hvorfor har du ikke tart bort den (stygge) koreanske lappen foran på boka? Endret 12. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Det er koreansk, ikke japansk Den sitter forøvrig ikke fast på boksen. Den er brettet rundt nede og dekker hele ryggen, hvor det står om filmen og utgaven. Er bare spennbåndet som holder den på plass. Jeg låner noen bilder fra amazon, så ser du; Dette med spennbånd og lappen på. Her er lappen tatt av. Endret 12. januar 2009 av mjau Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Den sitter forøvrig ikke fast på boksen. Den er brettet rundt nede og dekker hele ryggen, hvor det står om filmen og utgaven. Er bare spennbåndet som holder den på plass. Kan du koreansk ? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Har noen fine utgaver. Gidder ikke ta bilde av dem, så jeg tar bare å finner på nettet: Første ut er den jeg fikk nå nylig : Casablanca (Collector's Edition) på Blu-ray. Selv om det står at det følger med Passholder og Bagasjelappting, så fulgte det ikke med. Står til og med bakpå boksen at det gjør det. Batman Begins Collectors Edition på Blu-ray Istedenfor den billetten så fulgte det med en minnepenn. The Godfather Collection Blu-ray Ikke veldig fancy, men må si at det ser fint ut i samlingen Cinema Paradiso 4 Disc Deluxe Edition En veldig fin utgave til en veldig fin film The Ultimate Matrix Collection Den er heller alderles ikke stygg Band Of Brothers Blu-ray Apocalypse Now - The Complete Dossier The Da Vinci Code Gift Set Deadwood Safebox Seinfeld: The Complete Collection Har også flere som Titanic, Gladiator, Walk The line osv. Endret 12. januar 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Har ikke så mye å skryte av egentlig, men.. Limited Petrol Can Editon av Reservoir Dogs Batman Begins Limited Giftset 3 Disc Extended versjon av Gladiator Close Encounters Special Edition Samt 4 Disc-versjonene av Lord of the Rings-trilogien og diverse andre bokser. Steelbook-cover gidder jeg heller ikke å legge ut, da disse som regel er lett tilgjengelige til under hundrelappen. Endret 13. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Bestilte disse fra playx.no i stad. Legger ut bilde når de kommer i posten Van Helsing - Steelbook King Kong - Steelbook Schindlers Liste - Steelbook Gladiator - Steelbook E.T. - Steelbook Haisommer - Steelbook Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mye fint Gleder meg til jeg blir rik Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg også. Er ekstremt fattig for tida. Gleder meg til jeg får betalt ned lgjelda mi, og kan begynne å kjøpe filmer igjen. Da er det totusen filmer jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Her er mine highlights i samlingen: Blade Runner - The Final Cut (5-Disc Ultimate Collectors' Edition) (Cardboard Edition) Fight Club - Collector's Edition Steelbook Gladiator - Extended Edition (Three-Disc Extended Edition) Reservoir Dogs - Limited Petrol Can Packaging Sin City - Unrated (Two-Disc Collector's Edition) The Ultimate Matrix Collection Total Recall - Special Edition Iron Man - Ultimate Edition Endret 23. januar 2009 av Spykar Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mye fint der ja, Spykar. Fikk ekstremt lyst på den der Iron man. Har den selv i 2-disc, men den der steelbooken fikk jeg lyst på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå