newman221 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hei Nå har jeg fått tak i lisensnøkkel til Win7, og sitter og lurer på når jeg skal droppe Vista og legge inn 7. Hvordan står det til med drivere til det nye operativsystemet? Jeg har et p35 hovedkort, ATi 3870x2 skjermkort, Creative Audigy2zs lydkort (på dig.coax til forsterker), og lurer på om noen med tilsvarende konfigurasjon har hatt en vellykket installasjon av dette nye fantastiske operativsystemet? Av programmer bruker jeg svært lite egentlig, kun Eset Nod32, Office2008, CoreAVC, div matroska-splittere, Opera, Daemon Tools og uTorrent. Og nylig Spotify. Så, noen problemer med manglende drivere, programvarekonflikter og lignende jeg bør være klar over? (orket ikke starte på hovedposten for Win7, den hadde over 1000 replies..) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er bare å finne Vista-driverne og installere de. Det skal fungere 100% i Window Seven. Du finner svar på det meste i "Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag" -tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå