Anon25 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Noen av dere som har sett Family guy vet sikkert at Brian (hunden) bjeffer på mennesker som er mørkhudet. Men hvordan vet Brian at dem han bjeffer på er mørkhudet? Hunder er jo fargeblinde? Sikkert veldig off topic dette, men jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette emnet. Endret 11. januar 2009 av KenBoy Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hunder har mange staver i netthinnen og vi vet derfor at de kan se godt i mørket. De kan også oppfatte bevegelse bedre enn vi mennesker kan. Men hunder har bare ca en tiende-del av tapper i forhold til oss mennesker og ser ikke farger på samme måte. Hunder er gode til å skille på nyanser av grå, men er dårlige på å skille mellom grønn, gul, oransje og rød. Link Oppfatter mørkt/lyst altså. Endret 12. januar 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du syns dette var det mest usannsynlige i family guy? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du kan jo se hvem som er svart og hvem som ikke er, selv om du er fargeblind da. Se bare gamle svart/hvitt filmer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har hatt en hund som bjeffet på mørkhudete. Jeg fikk den på omplassering og den kom visst nok fra et hjem med folk som ikke akkurat likte mørkhudete. Den begynte å knurre å bjeffe så fort den så dem. Han var snill med alle andre da. Bortsett fra at han bjeffa på folk i uniform og politi også da. Så det er ikke SÅ farfetched. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da jeg var mindre bodde jeg i Namibia, i afrika. Tannlegen der fortalte en gang at en av hundene hans hadde vært dressert til å være aggressiv mot svarte da han fikk den. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hunden vår er redd mørkhudede. han verken bjeffer eller knurrer,men han er redd. jeg tror det er fordi de er annerledes en de han er vant med . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå