MadnL Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg digger han!! :love: :love: :love: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er så kul at jeg nesten skremmer meg selv Men, nei, du kan ikke ta på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg er så kul at jeg nesten skremmer meg selv Men, nei, du kan ikke ta på meg. *ta på L4r5* JEG kan! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hmm, reklamepropaganda skjult som ein testpost som tilfeldigvis dukkar opp midt i "Årets Medlem"-avstemminga? Neidå du, den går eg ikkje på! Endret 11. januar 2009 av Zeph Mu ha ha ha Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personros tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til personen som blir rost. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte selvtillitsbyggende for brukere som ikke fortjener dette. Innlegg med personros er ikke blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av positiv art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personhylling. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som On-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på Privat-tlf til TSP.) Endret 11. januar 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg