Gå til innhold

Skal kjøpe ny Nokia tlf

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Min nye N95 var gigantisk skuffelse, treig som bare F. Hvis jeg ikke får bytta/finner ut at det er en feil på bare min telefon, må jeg finne meg en mindre fancy pancy telefon som er mer egnet til mitt bruk :)

Krav:

* Nokia

* slide-telefon (hadde 6288 før N95, elsker designet)

* Masse plass til meldinger

* Så god skjerm som mulig, ny modell

Trenger ikke noe særlig kamera/mp3, men for all del, skader ikke om den har det...var veldig fornøyd med N95-kameraet (bortsett fra at videokameraet lagget så mye at filmene lignet mer på slideshow enn flimer).

Var veldig fornøyd med alle N95-funksjonene, skulle gjerne hatt de, men synes massiv lagging/henging er en for stor pris å betale...

Prisen er irrelevant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia n85

Krav listen din er

* Nokia - Dekket

* slide-telefon - Dekket( noen klager på slark i sliden mens andre menner den er bra om du kjøpper i Butikke r mitt tips å prøve ut telefonene først)

* Masse plass til meldinger - Dekket(følger med 8gb minnekort)

* Så god skjerm som mulig, ny modell - Dekket( den bruker Amoled skjerm som er det nyeste innenfor Skjerm teknologi)

altså kan du ikke få en bedre telefon hvertfall ikke når du hadde n95 før denne og er vant til S60 series, få ganger en mobil passer så perfekt:D

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en Nokia E66 i en liten uke nå. Jeg er helt i himmelen. Jeg har hatt en god del modeller opp gjennom tidene, E66 seiler opp som en soleklar favoritt. Det er vanskelig å peke på hva som er bra, fordi at alt, og da mener jeg alt, leverer slik som det skal.

EDIT:

Forøvrig så er dette en telefon som er laget opp mot forretningssegmentet. Hvis du vil ha en multimediatelefon bør du kanskje vurdere en annen serie enn E-serien.

Endret av monzilla
Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

LIkte ikke E66 designet...

Men N85 likte jeg, minner om min gode gamle 6288 <3 vil den være betydelig raskere og enklere i bruk enn n95,og har den standard funksjoner som smileyer og stoppeklokke?

Har tenkt lenge på det, men nå er jeg så lei av dritt treige N95 som mangler de rareste tingene, virker som den overhodet ikke er beregnet på min brukergruppe.. Aldri sett en mobil før som er så treig som n95, den er ikke mye verdt de 5-6 tusen den koster etter min mening, virker dessuten billig og slarkete.

Skal definitivt sjekke ut N85, men kom gjerne med tips hvis noe annet kan passe

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg kan anbefale N85. Har den selv og er meget fornøyd. Rask telefon meget god skjerm.

de negative sidene jeg kan trekke frem er at den skrangler litt når den vibrerer med skjermen opp. Grunnet at bakdekselet er noe løst. Men så er det det eineste jeg til nå kan trekke frem. I tillegg er den litt tidlig i FW fasen, kom en stor oppdatering i November som siste. Så venter egentlig bare på en oppdatering nå.

Men helt knall telefon ellers:)

Men om du ellers kan tenke deg noe annet enn en skyvetelefon så tror jeg en N79 kan passe for deg?

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Men egentlig høres det nå ut som N95`en din trenger seg en programvare oppdatering:)

trykk *#0000* for å finne ut hvilken dato den er ifra..

Helt enig, oppdaterte nylig min N95 8GB og nå er den en racer. Takk for tipset! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...