RRgrotzzRR Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hey fikk på lørdag noen rare røde små prikker mitt i brystet.etter hvert har d spredt seg rund brystet og lurer på hvordan jeg skal få d vekk og hva d er....ligner på små knappe nåls hullbtw..er 13 har hatt noe lignende i fjor...hadde ekstrem kløende blemmer,hadde lyst å rive av meg håret(t.o.m selvmordstanker:P) hadde d rund 2,5måneder håper på raske tilbake meldinger:P Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Heisann gaar du paa noen medisiner? jeg har diabetes og brukte en type insulin en stund som resulterte i at jeg fikk elveblesr (noen flate blemmer som klor noe saa jaevli.) Tror du boor oppsoke din lege vis problemet vedrar. mulig du har faat en infeksjon. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du burde dra til legen, som kan videresende deg til en hudlege Er mange flinke hudleger i Norge, og de kan finne ut hva du har enten det er eksem eller utslett. Mest sannsynlig vil jeg påstå at jeg tror det er allergi. Siden det bare, anslått av innlegget ditt, dukker opp av og til og uten noen spesiell annen grunn du kan tenke deg til? Om du har allergi burde du finne ut hva det er, fordi det kan være farlig. Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 hey...nei går ikke på medisiner...har vært hos hud legen---....de fant ingenting ut..så de sendte bilder av utslettet til hud spesialisten i tromsø....de sa d ikke var allergi..han hadde ikke peiling..men heldigvis har d begynnt og roe seg ned..men nå vil mamma at d skal blusse opp igjen så legene kan se på d..hun forer meg med riskrem FFS!!! Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 hey...nei går ikke på medisiner...har vært hos hud legen---....de fant ingenting ut..så de sendte bilder av utslettet til hud spesialisten i tromsø....de sa d ikke var allergi..han hadde ikke peiling..men heldigvis har d begynnt og roe seg ned..men nå vil mamma at d skal blusse opp igjen så legene kan se på d..hun forer meg med riskrem FFS!!! Det er sikkert atopisk eksem da. Klør det? Lenke til kommentar
RRgrotzzRR Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 var på syke huset i dag ..de sa d var en sjelden "sykdom" som kan ramme noen..men d går ant å vokse fra d...d er sånt at man får utslett/alllergis reaksjon uansett ...også er d veldig sjelden man finner ut hva d er fra.... "urukai"eller noe sa han eller urcai eller sånn...jaja..det begynner å forsvinne... btw..dermalogica vitamin ampuller hjelp mye... d begynner å gå vekk nå så ty for raske svar:P Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei. Urticaria, allmennspråk: Elveblest. Vaio Endret 13. januar 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå