Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan skal man trene..

mutlu123

Anbefalte innlegg

Hvordan trener man musklene som sitter under brystet, inntil ribbeina? Er en ganske tynn 16 åring som kjører push ups, rygghevninger og sit ups daglig med ganske godt resultat i det siste. Trener hjemme, og lurer også på noen andre tips til et treningsprogram som går på hele overkroppen. Ønsker å få større volum i hele øvre del av kroppen. Har ganske kraftig benbygning i forhold til andre på min vekt.

Takk på forhånd! :yes:

Endret av mutlu123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at du mener serratus anterior.

http://content.answers.com/main/content/wp...us_anterior.png

Denne muskelgruppen gjør faktisk push ups underverker for (men benk gjør det ikke i særlig grad). En annen øvelse er en hvor du ligger på ryggen på en benk, med en strak arm (holdende i vekter) og øker/senker vekten uten at du bøyer albuen eller skulderleddet.

Men pushups funker fett. Husk at du kan variere pushups, ha vekter/noen til å sitte på ryggen din som motstand.

De blir også mer synlige med en lavere fettprosent. Jeg ville uansett bare trent kroppen generelt uten å tenke for mye over denne muskelen alene, holde lav fettprosent, og så blir resultatet greit.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...