Skogslik Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nå er eg rimelig lei av og bo hjemme, alt for mye styr og har ikkje det beste forholdet til foreldrene mine akuratt. er 18 år, så alderen er i orden. Men, og flyte koster penger, noe eg vill slite med. har en månedslønn på rundt 7000kr utbetalt, jobber som lærling. Det eg lurer på er om det fins noen plass man kan finne andre som også vil flytte, som man da kansje kan flytte sammen med for og få ned kostnaden på det man leier. Takker for alle svar Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 hvor bor du? lettere å svare når vi vet hvor i vårt langstrakte land du bor:P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 hehe, bor en plas som heter Tysvær i Rogaland, en halvtimes kjøring fra Haugesund. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det kommer litt an på hva du er ute etter mht størrelse og privatliv. Du kan jo flytte på hybel der du deler kjøkken, bad og av og til oppholdsromm med en til flere andre. Det pleier ikke koste all verden om du klarer deg i et lite krypin, pluss at det i de fleste tilfeller er inkludert strøm og oppvarming, noe som er veldig greit Har du sjekket lokalavisa eller finn.no? Endret 11. januar 2009 av Capria Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sjekk på f.eks. www.hybel.no Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Høres ikke ut som du bor på store plassen? Det vil da ikke være noe problem å finne en rimelig hybel. Jeg klarer meg fint på mine 5100 i mnd, hvor hybel koster 2900. Tror ikke du skal trenge å bekymre deg for penger så lenge du er villig til å legge om livsstil en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå