Borbra Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jeg har en HTC p4350 som jeg kjøpte av en kamerat av meg for snart 1 år siden. den har funket helt utmerket helt til nå. BTW jeg byttet fra Telenor til One Call i høst, ca midten av november, men det har ikke vært noe problem med det. men for ei god uke siden begynte den å svikte med signalet. den viste at det var 0 til 1 i signal (av fire streker), og jeg bor rett utenfor Kr.sand så det skal egentlig ikke være noe problem med signalet. Det har bare blitt værre å værre å få signal. Har vært uten signal i mange timer, for så at det kommer tilbake i ca 1 time før det forsvinner igjen. Og rett før helga (torsdag tror jeg) så "kuttet" den bare signalet helt, det vil si at jeg ikke får noe signal i det hele tatt. Jeg skrudde den opp og blåste vekk det jeg kunne se av støv, for å se om det hjalp noe. og det hjalp ikke noe nevneverdig Har noen et tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 oppdate: problemet er der fortsatt, jeg får overhode ikke noe kontakt med nettoperatør. og det må da være noen her inne som har ett eller annet som de kan komme med (forhåpentlig vis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå