creaT Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) hei. dette bilde ble tat når jeg gikk på ski i helgen. ønsker kritikk. svart kvit Endret 12. januar 2009 av creaT Lenke til kommentar
Taters Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg synes det er fint motiv, fin komposisjon og fine farger. Eneste jeg har å pirke på er at "ski løype" staves skiløype Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 syntes bildet ble for mye midtstilt, med tanke på stien og månen. Hadde kanskje hjulpet å bevegd seg litt ut til siden Lenke til kommentar
Taters Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Med tanke på at stien leder ut av bildet, føler jeg at det ikke gjør så mye. Det går vel mer på personlig foretrekkning? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Deilig motiv, det var nok en digg tur på silkeføre det der! Jeg vet ikke hva som er utenfor bilderammen, men bildet hadde kanskje blitt bedre om det hadde vært liggende? Ellers pent lys, pene farger, og fint danderte bildeelementer. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Deilig motiv, det var nok en digg tur på silkeføre det der! Jeg vet ikke hva som er utenfor bilderammen, men bildet hadde kanskje blitt bedre om det hadde vært liggende? skal låve deg at det var silkeføre ja! jeg vet ikke om bilde hadde blitt bedre om det var liggende. var en del skog og diverse der... men takk for kritikk:D Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 skal låve deg at det var silkeføre ja! Ser ingen låve jeg neida jeg er ikke rette til å klage på rettskriving. Motivet har potensiale det men syns ikke du får det helt til. Om du hadde gått ett skritt til siden kansje og i etterbehandlingen kunne du rettet opp horisonten så hadde du fått skisporene litt mer på en diagonal. Kansje det burde vært en tanke bredere også. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 skal låve deg at det var silkeføre ja! Ser ingen låve jeg neida jeg er ikke rette til å klage på rettskriving. Motivet har potensiale det men syns ikke du får det helt til. Om du hadde gått ett skritt til siden kansje og i etterbehandlingen kunne du rettet opp horisonten så hadde du fått skisporene litt mer på en diagonal. Kansje det burde vært en tanke bredere også. jeg skriver på dialekt, bryr meg f... i rettskriving. det har jeg aldri vert god på.-_- så dere syns det skulle være bredere. hmm men takk for kritkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå