manet44 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Realiserte nettopp at MSN er fantastisk antisosialiserende. Er ganske lei av det nå, blir liksom til at hele vennegjengen sitter på pcen i steden for å gå ut å være med hverandre. Tenk hvordan verden hadde vert uten internett AMISH FTW! Neida, men jeg mener vertfall at en bygger et sterkere og bedre sosialt nettverk av å vere sammen irl - ikke bare in cyberspace. Sikkert en jævlig usaklig og useriøs tråd, men whatever Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) BAN THIS SICK FILTH! Alle eplene skulle ut på pub, så ble de stoppet i døra av en eplenektar. Endret 13. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Alle eplene skulle ut på pub, så ble de stoppet i døra av en eplenektar. OMG, ROFLMAO! Jeg skrev at det var en useriøs tråd Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Alle eplene skulle ut på pub, så ble de stoppet i døra av en eplenektar. Haha, kan hende jeg er umenneskelig teit, men den der sammens med responsen under gjorde så jeg lo godt Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja du har rett. Men snakker ikke mye på msn heller. Maks 3 stk til vanlig. Urk. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Da ringer du vennegjengen og inviterer dem over istedenfor å lage en tråd i OT-baren om hvor dritt det er at dere alle bare sitter på MSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå