Gå til innhold

PayPal - er kjøpet fullført?


Anbefalte innlegg

Hvis denne ikke er postet riktig, kan noen flytte den?

 

Hei, jeg har nettop bestilt noe fra ebay og jeg måtte betale via paypal. Jeg laget ny paypal konto og bekreftet epost adressen. Jeg klikket på "Knytt til og bekreft et debet- eller kredittkort" under gjøremålslisten. Kom inn på en side hvor jeg måtte legge inn kredittkortnummer på nytt, noe som jeg gjorde helt i begjynnelsen. Skrev det inn og trykket lagre men det kom at kredittkortnummeret allerede var registrert. Jeg gikk tilbake til ebay og så at kjøpet var bekreftet. Innpå paypal sto det fullført på ordren selv om jeg hadde 0.00 total NOK på paypal saldoen. Er kjøpet fullført?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt sjekk mailen for betalingskvittering. Du får den rimelig kjapt etter fullført transaksjon. Om du ikke har noe saldo på paypal kontoen har ikke noe å si så lenge du oppgir kortopplysninger. Da trekker de rett fra kontoen din istedet for å trekke fra din paypal konto som du kan fylle opp selv.

Lenke til kommentar
Som sagt sjekk mailen for betalingskvittering. Du får den rimelig kjapt etter fullført transaksjon. Om du ikke har noe saldo på paypal kontoen har ikke noe å si så lenge du oppgir kortopplysninger. Da trekker de rett fra kontoen din istedet for å trekke fra din paypal konto som du kan fylle opp selv.

Paypal-kontoen din vil alltid gi melding om at du har 0kroner på den så lenge du ikke har overført penger til den.

Du har ikke gjort annet enn å legge til en kort-nummer som KAN brukes til forskjellige ting; paypal sjekker ikke kontoen din uten ditt samtykke, så når det står 0.00KR, referer paypal til saldoen på paypal-kontoen, som er da som sagt en individuel konto, ikke-relatert til din norske bankkonto.

Du skal ha fått en mail ja, og så lenge det står bekreftet på eBay skal det være godkjent.

Du skal også kunne sjekke at du har overført penger på paypals hjemmeside et sted, men det trenger ikke nødvendigvis å bety at alt er helt allright (bare mest sansynlig), det må du sjekke enten på siden til eBay eller din e-post konto... Den lange talen for noe som allerede er svart på :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...