Gå til innhold

Ftp sider.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-18 22:33, Anders Leipsland skrev:

Du begynner å bli en rå og brutal moderator pgressum :wink: Hehe, synes det er flott at dere ihvertfall har lært å slå ned på noen ting. Snart begynner dere å redigere utropstegnfrikene også?

Ja, mulig jeg er litt slem :smile:

Lenke til kommentar

Det går jo ikke og utestenge han selv om han spør om noe slikt.Det finnes f.eks lovlige ftp sites som man komme inn på og får lastet ned demoer av spill..og filer trenger ikke være "warez" men freeware.

Gi han heller noen lovlige sites istedet for og utestenge han :smile: men han kan jo merke seg det at det er ulovlig og reklamere for Warez her.

Mio

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-18 23:14, Mio skrev:

Det går jo ikke og utestenge han selv om han spør om noe slikt.Det finnes f.eks lovlige ftp sites som man komme inn på og får lastet ned demoer av spill..og filer trenger ikke være "warez" men freeware.

Gi han heller noen lovlige sites istedet for og utestenge han :smile: men han kan jo merke seg det at det er ulovlig og reklamere for Warez her.

Mio

Når han spør etter "bra ftp sider hvor jeg kan laste ned spill og filer?" så er det ganske klart...

Han er bare stengt ute å 14 dager og det er ikke så mye. Vi er strenge på det og jeg tror at alle egentlig er enige om at forumet blir bedre uten warez o.l.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-18 23:14, Mio skrev:

Det er riktig, men hvor ofte er det du tenker på FTP når du skal laste ned en demo, shareware eller andre gratis filer? Det er jo greit nok at mange demoer, patcher og andre filer som ligger rundt på webben (3D News, FilePlanet, DemoNews mv.) er linket til ftp://... men dette er ikke FTP siter du trenger å vite noe særlig om, det er bare å klikke på linken så får du filen.

Derfor er det for meg rimelig åpenbart at han er ute etter FTP-siter konkret for bruk i en FTP-klient. Og da dreier det seg som regel om ulovlige saker.

Lenke til kommentar

Kan nesten bli en liten rettsak av det her, verste dom er utestengelse på livsstid ?

Jeg er enig i at forumet blir mye bedre om folk ikke spør så dumme spørsmål som warez osv.

btw. Hvor står reglene ? Kan ikke huske at jeg har lest det da jeg registrerte meg. En advarsel og sletting av posten hadde kanskje vært en mer rimelig dom ? Jaja 2 uker uten hardware.no forum access... håper han overlever det.

Lenke til kommentar

Quote:

Derfor er det for meg rimelig åpenbart at han er ute etter FTP-siter konkret for bruk i en FTP-klient. Og da dreier det seg som regel om ulovlige saker.

"Som regel" er det viktige i den uttalelsen. Det betyr jo ikke at HAN mente Appz/Warez selv om det SOM REGEL er det folk mener. Man er faktisk uskyldig inntil det motsatte er bevist, enten du liker det eller ei.

Ellers så syns jeg jo at det er greit å holde det borte fra forumet da, selv om Ftp'n min er full av både ditt og datt.:smile: Det kan de jo bruke det gamle forumet til event.

Det med utestengelse: Er det noe problem da ? Kan vel bare registrere seg på nytt ??

M.v.h.

Jarle

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-01-19 00:33 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...